Hilary Swank mendedahkan alasan mengapa dia mengambil masa 3 tahun dari bertindak: ayahnya

Dia adalah pemenang Oscar dua kali, tetapi hanya di mana Hilary Swank telah bersembunyi sejak 2015?

Pelakon Hillary Swank poses on arrival for the film premiere of 'New Year's Eve' at Grauman's Chinese Theater in Hollywood on December 5, 2011. The movie opens in theaters on December 9.
Swank di premier untuk “Malam Tahun Baru” pada tahun 2011.Getty Images

Pelakon itu kembali ke dalam siri FX baru “Amanah,” tetapi dia menyimpan profil bertindak rendah selama tiga tahun yang lalu – untuk alasan yang baik.

Dia telah menjaga ayahnya, bersara tentera Tentera Udara Ketua Master Sarjana Stephen Michael Swank, yang berpindah dengan dia selepas pemindahan paru-paru. Dan pada “The Late Show” pada hari Selasa, dia memberi tuan rumah kepada Stephen Colbert suatu kemas kini.

“Dia hebat, terima kasih kerana bertanya,” kata pelakon berusia 43 tahun, yang memenangi Oscars untuk “Boys Do not Cry” pada tahun 2005 dan “Juta Bayi Sejuta” pada tahun 2000. “Bagi anda yang tidak ‘ Tidak tahu, ayah saya mendapat pemindahan paru-paru. Ini pembedahan yang paling sukar seseorang boleh menjalani dan saya mengucapkan terima kasih kepada semua orang yang menjadikan diri mereka penderma.

Dia mengumumkan pada tahun 2015 dia akan menelepon kerjayanya, memberitahu Hiburan Malam ini, “Ada peluang pekerjaan yang saya lalui … Tetapi maksud saya, sebenarnya, apa yang kita ada di sini adalah keluarga kita, bukan?”

Swank tidak sepenuhnya menyerahkan kredit pada masa itu, tetapi sangat menghalang projeknya. Sambil menambah, “Sudah ada beberapa projek yang cantik, tetapi pada akhirnya, tidak ada apa-apa yang saya mahu lakukan selain daripada berada bersama ayah saya dalam masa keperluannya. Anda tidak boleh mendapatkan masa ini kembali.”

View this post on Instagram

#FaceTiming with Dad 💞#SmilesAllAround

A post shared by Hilary Swank (@hilaryswank) on

Apabila Colbert memuji dia kerana menjadi anak perempuan yang cantik, dia segera menjawab, “Apa ayahnya yang cantik.”

Bapa borek anak rintik.

Hilary Swank meminjamkan sokongan untuk menghiburkan anak-anak tentera

20.02.201505:16

Ikut Randee Dawn di Twitter.