Gimnast yang berusia 3 tahun di ‘Ellen’ tidak takut jatuh: ‘Anda mendapat sandaran’

Emma Rester adalah seorang gimnas yang cukup berbakat. Dia boleh berpusing dan bengkok dan flip dan melaksanakan beberapa langkah yang luar biasa. Apa yang lebih menakjubkan … dia hanya berusia 3 tahun!

Anda akan melihat menonton gimnastik berusia 3 tahun ini pada ‘Ellen’

Mac.25.201602:27

Emma, ​​yang hanya mengamalkan gerakan itu selama kira-kira enam bulan, melawat “Ellen” pada hari Khamis dengan ibunya Annie, dan berkata gimnastik kegemarannya ialah Gabby Douglas. “Saya suka leotardnya dan dia memenangi pingat emas di Olimpik,” kata Emma.

LEBIH: Gabby Douglas kembali dalam latihan ‘untuk Sukan Olimpik seterusnya

Langkah kegemarannya adalah “tangan belakang” dan dia berkata dia tidak pernah takut jatuh “kerana kemudian anda mendapat sandaran.”

Ucapan yang bagus!

Ayah Emma kini berkhidmat di Tentera Darat di Korea Selatan, tetapi dia meninggalkan cara istimewa untuknya untuk mengingati dia: Sebuah “ciuman ciuman ayah” penuh dengan ciuman Hershey, satu untuk setiap hari dia pergi. Adakah dia pernah mencuri lebih banyak ciuman daripada satu?

“Tidak!” Kata Emma.

LEBIH: Bertemu dengan harapan Olimpik untuk pasukan Gimnastik Wanita AS

Nah, ibunya berkata, tidak kerana dia ditangkap mengambil lebih dari satu, dengan harapan ia akan membawa ayahnya pulang lebih cepat.

Awww!

Pastikan untuk melihat video untuk melihat langkah-langkah menakjubkan Emma yang lain, dan akaun Instagramnya (dikekalkan oleh ibu), yang mempunyai beberapa gambar dan video hebat dari gadis kecil yang benar-benar pergi ke tikar untuk sukannya.

Ia cukup untuk membuat anda ingin melakukan beberapa pegangan tangan!

Ikut Randee Dawn di Twitter.