Fobia Paskah Bunny: Lihat gambar-gambar anak-anak yang tidak menyukainya

Ia adalah rumpun untuk keluarga yang merayakan Paskah – gambar dengan Easter Bunny. Kami berpakaian anak-anak kecil kami di pakaian paling sesuai musim bunga dan menyeret mereka ke pusat membeli-belah atau memburu telur masyarakat, bersedia untuk menangkap imej malaikat kecil manis kami di pangkuan Bunny.

Takut pada Bunny Paskah: Lihat foto keluarga lucu ini

Apr.12.201700:53

Ini simbol sempurna dari semua benda musim bunga, kecuali anak anda mengalami sedikit fobia bunny dan cuba berlari – menangis – untuk bukit-bukit semasa pemotretan mereka. Kemudian, menurut ramai pengikut Facebook TODAY.com, ia hanya satu kenangan keluarga yang lucu untuk dihargai selama bertahun-tahun yang akan datang.

Kami meminta anda melihat gambar terbaik anak-anak anda dan ekspresi mereka yang kurang senang tentang pertemuan Easter Bunny. Foto anda tidak mengecewakan.

Sementara itu Fiona Raimondi loved the Easter Bunny last year...
Sementara Fiona Raimondi menyukai Easter Bunny tahun lepas…Ashley Raimondi
... ini year, her feelings changed.
…tahun ini, perasaannya berubah.Ashley Raimondi

Anak perempuan Ashley Raimondi, Fiona, 20 bulan, menyukai Easter Bunny tahun lepas. Tahun ini, dia menjerit dan menangis sepanjang pemotretan foto, sambil menangis, “Tidak ada kelinci.”

“Pada akhirnya, kelinci cuba bermain mengintip dengan Fiona, tetapi itu masih tidak berfungsi,” kata ibunda Illinois kepada KANAK-KANAK HARI INI. “Dia masih takut dengan kelinci.”

Kita akan takut dengan kelinci yang mengintip-boo, juga, Fiona.

Madison and Mackenzie McNeil were terrified of the Easter Bunny between the ages of two and six, according to their mom, Christine.
Madison dan Mackenzie McNeil terkejut dengan Easter Bunny antara umur dua dan enam tahun, menurut ibu mereka, Christine.Christine McNeil

Untuk anak perempuan Christine McNeil, Maci, 11, dan anak kembar Madison dan Mackenzie, 9, yang takut kepada Easter Bunny adalah urusan keluarga.

“Dari usia dua hingga enam tahun, Easter Bunny sentiasa takut kembar saya,” kata McNeil, yang tinggal di New Jersey. “Saya fikir sebabnya kerana kakak perempuan mereka, Maci, akan bekerja keras di hadapannya, dia akan membuat dirinya sakit. Mereka fikir jika dia takut dan berdiri, dia mesti tahu sesuatu.”

Jangan sekali-kali terlepas cerita tentang ibu bapa di TODAY.com! Daftarlah untuk surat berita kami di sini.

McNeil berkata anak perempuannya sekarang menganggap koleksi gambar kelinci yang teruk itu lucu.

“Bagi kami, ia tidak akan menjadi Paskah tanpa itu,” kata McNeil.

Tess McLaughlin says today, her daughter, Makayla, is 11 and thinks her bunny phobia is hilarious.
Tess McLaughlin berkata hari ini, anak perempuannya, Makayla, berusia 11 tahun dan menganggap fobia ayamnya lucu.Tess McLaughlin
Sementara itu Makayla was terrified of the bunny in 2007, two years later she was all smiles.
Ketika Makayla terkejut dengan kelinci pada tahun 2007, dua tahun kemudian dia tersenyum.Tess McLaughlin

Tess McLaughlin mengatakan anak perempuannya, Makayla, ketakutan pada kelinci pada usia 1 tahun, tetapi tersenyum dan bahagia dalam fotonya hanya dua tahun kemudian.

Sekarang 11, sebelum remaja Pennsylvania menganggap fotonya lucu, dan melihat ke depannya setiap Paskah.

BERKAITAN: Pembalikan arnab: Apabila gambar Easter Bunny berubah dari sedih hingga gembira

McLaughlin berkata ibu bapa harus mengukur keperibadian anak mereka dan menggunakan penghakiman terbaik mereka ketika mencuba foto Easter Bunny.

“Jangan tegaskan untuk mempunyai gambar yang sempurna,” kata McLaughlin. “Gambar ini jelas tidak seperti yang kita telah merancang tetapi akhirnya menjadi menakjubkan, dan kita tidak akan lupa.”

Berikut adalah lebih banyak foto Easter Bunny kegemaran kami, yang dikemukakan oleh para pengikut Facebook TODAY Parents.

Jennifer Aprea | Facebook
Becky Shaffer Delawder | Facebook
Kirby Morgan | Facebook
Jeannette Huneven Campbell | Facebook
Ulla Riccobono | Facebook
Megan Nicole Thompson | Facebook
Liz Mary | Facebook
Jordan McMillen | Facebook
Meghan McNulty Bottomley | Facebook

Kisah ini pada asalnya diterbitkan pada 10 April 2017.

Loading...