Filem Charlize Theron ‘Tully’ adalah mimpi ibu yang habis menjadi kenyataan

Separuh pertama treler baru untuk filem yang akan datang “Tully” menampilkan pemandangan yang biasa kepada mana-mana ibu bapa. Bayi menangis di tengah malam, dan ibu yang keletihan, Marlo (Charlize Theron), bangun untuk memberi makan anaknya (berjalan, berbahaya, melintasi lorong yang dikelilingi LEGO). Kerusi goyang, lengan ibu, walaupun kerusi kereta seimbang pada pengering perlahan-lahan tidak membantu bayi kembali tidur.

Dan pada waktu pagi akhirnya tiba dan bayi sedang berehat, jari ibu yang letih menjatuhkan telefon pintar pada bayi tidur, dan semuanya bermula.

Berkaitan: Jika anda melihat ‘Tully’ dan anda sedang mencari bantuan, berikut adalah sumber mental

“Ini adalah kisah tentang keibadian pada tahun 2018,” iklan tersebut menyatakan, ketika Theron dilihat memompa susu sambil menatap bermata di laptopnya. Apabila dia menghidangkan piza beku yang sedih untuk makan malam, anak-anaknya yang lebih tua digali, sementara suami Drew (Ron Livingston) menderita, “Piza beku. Awesome.”

Jangan sekali-kali merindui cerita orangtua dengan surat berita KANDUNGAN HARI INI! Daftar di sini.

Tetapi segala-galanya kelihatan berubah mengikut hujung treler, apabila watak Theron membuka pintu kepada seorang wanita bernama Tully (Mackenzie Davis) yang menyatakan “Saya di sini untuk menjaga anda.”

Persis bagaimana ia berfungsi tidak akan diketahui sehingga “Tully” dibuka di pawagam pada 20 April.

Ibu-ibu yang haus mungkin mahu mengukuhkan beberapa masa lapang yang berharga untuk melihatnya – filem itu mempunyai silsilah Hollywood yang padat. “Tully” menyatukan Theron dengan pengarah Jason Reitman dan penulis skrip Diablo Cody, yang bekerja sama pada “Orang Dewasa Muda.” Reitman dan Cody juga bekerjasama pada “Juno” yang terkenal, yang memenangi Cody sebuah skrip Oscar.