Eva Mendes mendedahkan tragedi keluarga yang mengilhami nama anak perempuannya

Eva Mendes dan Ryan Gosling tidak selalu merancang untuk menamakan anak perempuan mereka yang kedua Amada.

Mereka menamakan anak perempuan mereka yang pertama Esmeralda Amada, selepas nenek Mendes dan datang dengan beberapa nama, seperti Viviana, untuk anak mereka yang seterusnya. Memandangkan masa kelahirannya, mereka mahu namanya mempunyai makna.

Mendes kehilangan abangnya, Carlos Mendez, 53, kepada kanser pada 17 April. Pada 29 April, Amada dilahirkan.

BERKAITAN: Eva Mendes pada ‘memantul’ selepas mengandung: ‘Saya tidak suka istilah itu’

“Kami pergi bersama Amada kerana ia adalah sesuatu yang kami teruskan dan masa yang sangat emosional dengan kelewatan saudara saya,” kata Mendes kepada Majalah Latina dalam temubual pertama sejak melahirkan anak. “Kami fikir betapa indahnya hubungan dengan apa yang membuatkan kita emosi dan dengan apa yang merasakannya. Apabila kita memandangnya, kami berfikir, ‘Aww, Amadita.'”

Eva Mendes bercakap warisan, Ryan Gosling menukar lampin

19.09.201503:51

Perkhidmatan pemakaman saudaranya adalah minggu yang sama dia melahirkan dan dia mengiktiraf keluarganya dengan mendapatkannya melalui masa yang sukar.

“Kehilangan adik saya membawa keluarga kami lebih dekat, dan kami sudah hampir bermula,” kata Mendes. “Jadi hanya melihat semua orang berada di sana untuk satu sama lain dan muncul, saya berasa sangat bertuah untuk memilikinya.”

“Ia benar-benar sengit dan jelas tidak masuk akal, tetapi juga cantik,” katanya.

BERKAITAN: Ryan Gosling mendedahkan gambar pertama bayi baru dan Eva Mendes

Aktres “Hitch” telah mengambil masa untuk menghabiskan masa dengan anak-anak perempuannya, tetapi tidak akan ditentang untuk melompat kembali ke dalam kerja, selagi ia “sesuatu yang istimewa.”

“Gadis kecil yang lebih tua saya belum berumur 2 tahun, anak kecil saya masih bayi, dan sekarang ia benar-benar bertahan pada malam-malam itu dan cuba menikmati masa ini sebanyak mungkin dengan mereka, dan mulakan ikatan antara Esmeralda dan Amada , “Kata Mendes. “Ia adalah masa yang sangat istimewa, saya menyukainya.”

Kelly Clarkson, Eva Mendes, Blake Lively – ia adalah ledakan bayi selebriti!

Apr.15.201600:39