Eva Longoria berpose dengan anak lelaki baru Santiago dalam liputan majalah

Anak lelaki Eva Longoria, Santiago, adalah pai cutie kecil – dan kini peminat dapat melihatnya sendiri.

Pelakon berusia 43 tahun dan suaminya, pengusaha Jose Baston, mengalu-alukan Santiago pada 19 Jun, dan kini budak lelaki yang menyeramkan menyanyi dengan menyanyikan lagu kepada peminat di sampul Hola! Majalah Amerika Syarikat.

Dalam gambar itu, “Desperate Housewives” dan “Empire” alum bentangkan anak sulungnya ketika dia berbaris dengan gembira.

Ibu baru berkongsi foto pada hari Selasa di Instagram, menulis, “Di sini dia! Santiago Enrique Baston sedang melambaikan halo di seluruh dunia! Tidak sabar untuk berkongsi gambar ini dengan y’all! Terima kasih kepada @usahola dan @bernardodoral untuk menangkap detik-detik indah ini dengan anak saya yang baru lahir! “

Hola! Amerika Syarikat juga yang pertama melaporkan bahawa Longoria telah melahirkan anak. “Kami sangat berterima kasih atas berkat ini,” kata aktres itu kepada penerbitan itu.

Walaupun Santiago adalah anak pertama Longoria, dia menjadi tiri kepada tiga anak lelaki Baston dari perkawinan sebelumnya. Longoria bertemu mogul media berusia 50 tahun pada tahun 2013, dan pasangan itu berkahwin di Mexico pada tahun 2016.

Awal bulan ini, pelakon itu berkongsi rasa berseri manis dengan bungkusannya yang baru bergelora dekat dengan dadanya dengan bungkus bayi hijau. “Pagar pagi dengan malaikat ini adalah yang terbaik!” Dia merakamkan gambar itu.

Longoria kemudian berkongsi satu lagi anaknya yang menunggang di bahunya.

Semoga kita melihat lebih banyak gambar Santiago tidak lama lagi!

Eva Longoria bercakap mengenai garis fesyennya, advokasi kanser payudara

15.15.201504:37