Ellie Kemper mengalu-alukan bayi pertamanya! Tahniah kepada bintang Kimmy Schmidt

“Hangover berterusan” Ellie Kemper berakhir!

Itulah bagaimana pelakon “Kimmy Schmidt yang tidak dapat dipecahkan” menggambarkan kehamilan semasa lawatan ke HARI INI pada bulan April, tetapi sekarang dia dan suami Michael Koman telah menyambut anak pertama mereka.

Ellie Kemper mengalu-alukan anak sulungnya!

Ogos.02.201600:15

BERKAITAN: Ellie Kemper membincangkan kehamilan pada HARI INI: Ia ‘seperti hangover berterusan’

Buat masa ini, seks bayi – dan nama – kekal sebagai misteri, seperti yang dilakukan oleh Kemper dan suaminya sehingga hari besar.

“Kami tidak tahu – bukan begitu indah?” dia memberitahu kami pada bulan April. “Kami ada dalam sampul surat, tetapi sebenarnya saya tidak melihatnya!”

Ellie Kemper
Ellie KemperHARI INI

Hanya untuk berada di sisi yang selamat, kami memastikan untuk memberikannya belon merah jambu dan biru – serta beberapa keperluan yang menyeronokkan.

BERKAITAN: Ellie Kemper membuka kehamilan, ‘Kimmy Schmidt’ dan komedi pada hari Ahad

Ellie Kemper bercanda: Saya hamil hanya untuk mendapatkan orang menonton ‘Kimmy Schmidt’

Apr.15.201604:05

Kemper mengumumkan kehamilannya pada “The Tonight Show” pada musim bunga, dan tuan rumah Jimmy Fallon dengan serta-merta melompat ke hadapan untuk bercakap terus kepada benjolan bayi.

“Saya tidak sabar untuk melihat anda (‘Kimmy Schmidt’),” dia menjerit pada perut Kemper. “Mama awak sangat lucu, dia sangat berbakat!”

Inilah yang diharapkan berjalan lancar dalam keluarga – sebenarnya, terima kasih kepada panggilan untuk HARI INI dari ibu Kemper, kita sudah tahu ia.

Ellie Kemper mendapat panggilan kejutan – dari ibu yang lucu

Jun.29.201506:19

Tahniah kepada seluruh keluarga!

Ikut Ree Hines di Twitter.

Loading...