Ellie Kemper membuka kehamilan, ‘Kimmy Schmidt’ dan komedi pada hari Ahad

Terdapat banyak sebab untuk mengasihi 2017 HARI Gaya Hero Ellie Kemper, tetapi kejujurannya mungkin menjadi kegemaran kami. Sama ada dia bercakap mengenai jerawat jerawat atau keibubapaan, anda sentiasa boleh bergantung kepada pelawak untuk memastikan ia nyata – dan lucu.

Ellie Kemper memainkan banyak peranan di skrin kami – gadis pengisi pengantin yang tidak bersalah, resepsi yang unik, pendatang baru NYC yang tidak dapat dipecahkan. Dalam kehidupan sebenar, gadis yang gigih yang kami cintai akan memainkan peranan terbarunya: seorang ibu.

Bintang “Unbreakable Kimmy Schmidt” duduk bersama Willie Geist HARI INI hari ini untuk HARI Ahad untuk membicarakan tentang bab baru dalam hidupnya, dan bagaimana dia sama seperti saraf seperti mana-mana orang lain.

Ellie Kemper: Tina Fey adalah bos yang ‘berasaskan, sopan’ di ‘Tidak dapat dipecahkan’

Jul.03.201608:15

“Apabila anda mula merasakan siaran bayi, anda menyedari terdapat seseorang di dalamnya dan kehamilan itu sangat berbeza daripada seseorang yang anda bertanggungjawab, sepanjang hayat anda,” katanya kepada Willie. “Saya tidak tahu apa yang saya lakukan, tetapi saya perlu mengingatkan diri saya tidak ada ibu bapa, kan?”

Kemper, yang mengatakan bahawa dia dibesarkan dalam rumah dengan “banyak ketawa”, memuji hari kolejnya di Princeton University sehingga apabila dia mula menyedari bahawa dia dapat mengubah rasa humor ke dalam kerjaya.

Ellie Kemper mendedahkan mengapa dia tidak berada di media sosial

Jul.02.201600:41

“Saya menyertai kumpulan komedi yang lebih baik. Kami dinamakan ‘Quick Fire!’ dengan titik seru, “katanya. “Ia adalah ketika saya mengikuti ujian untuk pasukan itu dan merasakannya … Saya hanya akan mengatakan bahawa saya merasakan saya sangat baik.”

Saya rasa, Oh, ini adalah sesuatu yang saya selesa lakukan. Saya mahu terus bertambah baik. “

WARNA HARI INI HARI 2017

15.15.201501:10

Tidak lama kemudian, Kemper berpindah ke New York City, di mana dia bertemu dengan suaminya, penulis komedi Michael Koman ketika sedang sibuk untuk Conan O’Brien, dan mendapat peluang untuk tampil di hadapan Lorne Michaels.

“Saya telah tampil di pameran di UCB yang dihadiri oleh Lorne Michaels. Kemudian, anda tahu, dua hari kemudian, saya mendapat panggilan,” Lorne Michaels mahu berjumpa dengan anda di pejabatnya dalam masa satu jam. “

Ellie Kemper tidak suka perut hamilnya yang tersentuh

Jul.02.201601:02

Walaupun dia tidak mendapat tempat pada “Sabtu Malam secara langsung,” mesyuarat itu mencetuskan peranan Kemper pada “The Office.”

Kini, Kemper telah membina sebuah empayar peribadi pada persona yang penuh infeksi, seperti “Kimmy Schmidt” – gagasan Tina Fey, yang menulis siri khusus untuk Kemper – memimpin ke musim ketiga, dengan penggambaran filem untuk memulakan musim ini.

Namun, Kemper berkata dia perlu mengingatkan dirinya agar tidak menjadi bintang pada set dengan Fey.

“Saya perlu ingat apa yang saya lihat di hadapan saya, iaitu bos yang sangat berasas, sangat baik dan sopan yang memperlakukan semua orang dengan baik, jadi saya suka,” Fokus pada bahagian itu, Ellie. “”

Bunyi seperti rancangan kepada kami!