Dylan Dreyer bersuara bercakap tentang ketakutan dan harapannya sebagai ibu pertama kali

Jika anda pernah hamil (atau telah mengadopsi anak, atau telah menjadi ibu bapa melalui apa-apa cara), anda mungkin tahu perasaan: Menjadi benar-benar, teruja, pada masa yang sama benar-benar ketakutan.

Dalam trimester ketiga dengan bayi pertama, Dylan Dreyer HARI INI mendapat jujur ​​sepenuhnya dalam diari kehamilannya yang paling baru-baru ini mengenai angin badai emosi.

Dylan Dreyer berkongsi ketagihan kehamilannya dan berharap: ‘Saya mendapat detik-detik menakutkan’

Oktober.13.201603:26

Jangan sekali-kali merindui cerita orangtua dengan surat berita TODAY! Daftar di sini

“Saya mempunyai masa ini pada hari yang lain,” kata Dylan. “Momen ini – oh my gosh, dalam dua bulan kita akan mempunyai bayi Dan saya agak takut mati tentang bagaimana hidup saya akan berubah!”

“Saya berusia 35 tahun, dan saya selalu menjalani hidup saya,” katanya. “Dan sekarang saya rasa seperti akan menjadi saat ini di mana saya menjalani hidup saya untuk orang lain …. Bagaimana jika saya tidak suka cara hidup saya berubah?”

Bercakap mengenai pembiakan masa depan anaknya, dihiasi dengan tema kereta, Dylan menerangkan bagaimana suaminya (juru kamera NBC Nightly News Brian Fichera) membantu meredakan ketakutannya dengan mengingatkannya bahawa bayi mereka akan menjadi sebahagian dari mereka, dan semua cinta mereka mempunyai satu sama lain.

“Kemudian saya hanya duduk dan sepertinya, OK. Dan saya masuk ke fasa yang teruja sekali lagi di mana saya tidak boleh menunggu untuk berjumpa dengan lelaki kecil ini,” kata Dylan..

Carson dan Tamron memuji kejujuran Dylan Dreyer tentang kebimbangan ketibaannya

Oktober.14.201602:17

Ia benar-benar normal untuk mempunyai detik-detik ketakutan dan panik semasa kehamilan – dan rasa apa, detik-detik itu tidak berakhir selepas kehamilan! Parenthood adalah menakutkan dan indah pada masa yang sama. Kami fikir biskuit bayi, kerana Dylan dan Brian telah dijulurkan sebagai anak kecil mereka dalam utero, akan berada di tangan yang baik.

Lihat lebih banyak buku harian kehamilan Dylan:

Diri video dihamilan Dylan Dreyer, 25 minggu: ‘Jeans bersalin adalah THE BEST’

08.08.201603:43

Diary video hamil Dylan Dreyer, 22 minggu: ‘Saya hanya lapar sepanjang masa’

Ogos.19.201604:29

Dylan dan Brian berkongsi berita gembira di HARI INI:

Dylan Dreyer dan suami Brian Fichera: Kami membeli barangan bayi sekarang

Jun.10.201603:52

Kongsi kehamilan anda dan nasihat ibu baru dengan Dylan di laman Facebook TODAY Parents!

Artikel ini pada asalnya diterbitkan pada 14 Oktober 2016 di TODAY.com.