Dwayne Johnson mendedahkan ketakutan yang menghantar anak perempuan Jasmine ke hospital

Perkara-perkara yang “sedikit berbulu” di dunia Dwayne Johnson kembali pada bulan Mac, tetapi mereka “sangat baik” sekarang.

Pada hari Khamis, pelakon dan bintang “Rampage” menjelaskan kepada Extra apa yang menghantar anaknya Jasmine, 2, ke hospital beberapa minggu yang lalu: batuk yang buruk.

Dwayne Johnson Honored With Star On The Hollywood Walk Of Fame
Dwayne Johnson dengan anak perempuan Jasmine pada Disember 2017FilemMagic

“Kira-kira tiga minggu yang lalu, pada pertengahan malam, dia bertukar menjadi seperti batuk croupy yang banyak ibu bapa di luar sana tahu,” katanya. “Jadi, kami mengalami hal itu, dan kemudian dia juga mempunyai masalah yang bernafas pada saat itu … ia menjadi sedikit berbulu. Dipanggil 911. LAFD datang begitu cepat dan saya bangga dengan mereka dan sangat berterima kasih kepada mereka.”

Johnson menyiarkan video pendek dari gim pada hari selepas insiden itu dengan mesej rahsia yang hanya menunjukkan bahawa dia dan rakannya, Lauren Hashian, ibu Jasmine, berada sepanjang malam di bilik kecemasan.

Hashian dan Johnson menjangkakan anak kedua mereka, seorang gadis lain.

Terdapat satu lagi kemas kini Johnson untuk Extra, dan itu adalah untuk memberitahu kami bahawa Jasmine sedang berbuat baik-baik saja.

https://www.instagram.com/p/BhCoABPFZyy

“Dia hebat,” katanya. “Dia sangat baik.”

Tonton Dwayne Johnson mengajar anak perempuannya berusia 2 tahun untuk mengatakan ‘kuasa gadis’

Mac.09.201800:35

Ikut Randee Dawn di Twitter.