Dwayne Johnson mendapat emosi semasa bercakap tentang hubungannya dengan anak perempuannya

Dwayne Johnson mungkin semua “Rock” dan otot di luar, tetapi dia pasti sangat lembut di dalam, terutamanya ketika datang kepada anak perempuannya remaja.

Johnson mendapat emosi semasa bercakap pada episod hujung minggu ini “Kelas Master Oprah” mengenai anak perempuannya yang berusia 14 tahun, Simone.

Dwayne The Rock Johnson with his daughter Simone
Dwayne ‘The Rock’ Johnson dengan anak perempuannya, Simone, dan ibunya Ata Johnson.Jeffrey Mayer / WireImage

“Saya sentiasa mahu menjadi seorang ayah yang hebat. Saya sentiasa mahu memberikan perkara-perkara Simone yang saya rasa saya tidak pernah mendapat, “katanya, mengingatkan belia yang bergolak.

“Apabila saya memegangnya semasa dia dilahirkan, saya memegangnya di kedua-dua tangan dan saya berkata kepadanya, ‘Saya akan selalu menjaga anda, sepanjang hayat anda, anda selamat,’ ‘katanya..

BERKAITAN: Dwayne Johnson, Lauren Hashian menjangkakan bayi perempuan: ‘Kami sangat bersyukur’

Johnson berkata walaupun perceraiannya daripada bekas isteri Dany Garcia, ibu Simone, dia telah mengekalkan hubungan erat dengan anak perempuannya. Pada pameran itu, dia bercakap tentang bertanya kepadanya apa yang paling disayanginya tentang hubungan mereka. Mengimbas kembali jawapannya membuatkan dia merobek.

“Dia berkata, ‘Baiklah, saya percaya kepada kamu,'” katanya. “Bagi gadis berusia 13 tahun untuk mengatakan kepada ayahnya … Dia berkata, ‘Saya percayakan awak, dan kami mempunyai ikatan yang sangat istimewa.'”

Johnson awal minggu ini dia menjangkakan anak perempuan lain, dengan teman wanita lama Lauren Hashien.

Dwayne Johnson dan teman wanita sedang memasak seorang bayi perempuan

Nov.11.201500:24

Loading...