Dusty Rose: Ketahui sejarah di sebalik nama bayi lelaki Adam Levine

Behati Prinsloo dan Adam Levine mengalu-alukan anak perempuan pada hari Rabu, 21 September. Nama bayi perempuan mereka? Dusty Rose yang berwarna-warni, mundur, dan tidak diduga.

Bolehkah penyanyi dan isteri supermodel mendapat inspirasi dari ikon tahun 1960-an ikon Dusty Springfield? Ada kemungkinan. Miss Springfield – lahir Mary Isobel Catherine Bernadette O’Brien – menjadi terkenal dengan nama samarannya. Kemunculannya terdiri daripada “Wishin” dan “Hopin” yang manis “kepada Anak Manusia Pencipta.”

Adam Levine, Behati Prinsloo mengalu-alukan anak pertama: Seorang gadis, Dusty Rose

September.23.201600:21

Atau mungkin Adam dan Behati hanya mengikuti jejak banyak selebriti yang memeluk nama budak perempuan.

Seorang sepupu kepada Dustin dan Rusty, Dusty mencatatkan pada 1000 teratas lelaki dari tahun 1950-an hingga 1990-an.

Adam Levine
Adam Levine menyanyi pada konsert HARI INI 2012. Mungkin inspirasi untuk nama tengah Dusty tepat di bawah hidungnya … atau bahu?REX melalui Shutterstock

Hanya selepas Miss Springfield menjadi nama isi rumah, kami menganggap nama ini untuk anak perempuan kami. Dusty memuncak sebagai nama anak perempuan pada tahun 1976.

Sejak itu, Dusty telah menyelinap ke ketidakjelasan. Hanya lima belas gadis yang diberi nama tahun lepas, dan hanya sekitar empat belas lelaki.

Nama bayi teratas tahun ini…

Mei.06.201601:01

Tetapi Little Miss Levine boleh mengubah semua itu. Dusty Rose adalah warna merah jambu yang cantik, dan nama-nama warna dari Olive ke Scarlett hingga Blue telah membuat tanda mereka.

Boleh jadi Dusty akan datang?

Vanilla Ice mempunyai anak perempuan bernama Dusti Rain.

Adam Levine membuka muka mengenai Putera, ‘Suara’ dan keturunan pertama kali

Apr.29.201605:13