David Beckham terus menangis selepas kejutan hari lahir anak lelaki Brooklyn

David Beckham pastinya merasakan cinta!

Bapa empat dari British, yang berumur 43 tahun pada hari Rabu, mendapat kejutan yang sangat istimewa untuk hari besarnya: lawatan dari anaknya, Brooklyn!

Brooklyn, 19, telah belajar di New York City, tetapi terbang ke seluruh kolam untuk menyertai keluarganya di sebuah restoran di England. Sebagai video yang disiarkan oleh David (dan mungkin diambil oleh isterinya, ibu Victoria Brooklyn), lelaki muda itu menyelinap ke atas ayahnya dan memberinya pelukan besar dari belakang.

“Daud, apa yang kamu lakukan di sini?” Beckham bertanya, tidak teragak-agak.

“Adakah anda OK? Selamat ulang tahun,” kata anaknya ketika ayahnya menariknya. “Saya baru mendarat.”

“Saya terlepas begitu banyak,” Beckham memberitahu dia kembali, sambil kelihatan lelah.

“Kejutan hari jadi yang terbaik, budak lelaki saya pulang ke rumah,” Beckham menulis dalam kapsyen video itu.

Aww!

Sudah tentu, ia bukan satu-satunya masa yang besar hari ini; Beckham juga menerima beberapa mesej yang sangat manis di media sosial untuk ulang tahunnya dari Victoria, 44, dan anak-anak Romeo, 15, Cruz, 13 dan Harper, 6. Dan jika hati anda belum mencair di seluruh tempat, sekarang akan.

Victoria berkongsi foto ayah yang berkumpul dengan anak-anak (sans Brooklyn), memeluk satu sama lain di hadapan meja yang disusun dengan hadiah dan belon.

“Selamat ulang tahun kepada ayah terbaik !! X kita semua suka kamu sangat !!!” Dia menulis dalam kapsyen yang menggembirakan. “Banyak ciuman dari kami semua xxxx kami terlepas anda @brooklynbeckham X.”

Romeo juga menyiarkan gambarnya dengan ayahnya pada keluarga keluarga yang sama, sementara Cruz memilih untuk membuang balik dari apa yang kelihatan seperti percutian pantai. Dalam kapsyen masing-masing, kedua remaja itu memberi seruan kepada pop mereka, memanggilnya “ayah terbaik di dunia.”

Mesej yang paling menarik dari semua datang dari Harper, yang membaca dengan lantang nota hari jadi yang ditulis kepada ayahnya dalam video Victoria juga dikongsi di Instagram. Kami merasakan aksen British yang menggembirakannya!

“Ayah, selamat hari jadi,” kata Harper. “Saya berharap anda menyukai hadiah hebat anda, Cinta, Harper, saya sayangkan kamu, ya, ayah.”

Cheers ke Papa Becks, 43 tidak pernah kelihatan begitu baik!

HARI INI suka … Beckhams

Mei.01.201701:01