Ciara dan Russell Wilson mengalu-alukan anak perempuan yang baru lahir dengan nama yang sangat mulia

Ciara dan Russell Wilson telah menambah puteri kecil mereka sendiri kepada keluarganya.

Pada hari Jumaat, pasangan itu mengumumkan kelahiran anak perempuan mereka – Sienna Princess Wilson – melalui “surat” yang menggemari gadis bayi yang diposting ke akaun media sosial pasangan itu.

“Dear Sienna Princess Wilson, Tidak kira berapa besar gelombang itu, kami akan sentiasa menjadi tenang dalam ribut,” tulis Ciara dalam keterangan gambar dirinya duduk di pantai semasa hamil. “Kami sayang awak. Cinta, Mama & Daddy. 7:03 petang 7 lbs 13 oz. 4.28.2017 Foto Oleh Daddy “

Ini adalah anak pertama pasangan itu bersama, walaupun Ciara mempunyai anak lelaki berusia 2 tahun, Masa Depan, dari hubungan sebelumnya dengan Rapper Masa Depan. Bayi Sienna adalah anak pertama bagi quarterback Seattle Seahawks.

BERKAITAN: Gaya benjolan kegemaran kami yang pernah ada

Ciara dan Wilson, yang akan menyambut ulang tahun perkahwinan pertama mereka pada bulan Julai, mula mengumumkan kehamilan mereka pada 25 Oktober, yang menjadi penyanyi ulang tahun “Goodies” ke-31. Walaupun Ciara menyimpan peminatnya dikemaskini pada kehamilannya melalui banyak gambar benjolan bayi yang disiarkan ke Instagram, penyanyi dan Wilson memilih untuk tidak mendedahkan tarikh, hubungan seks atau nama bayi mereka sehingga dia dilahirkan.

View this post on Instagram

Sunday Vibes.. ❤️

A post shared by Ciara (@ciara) on

Bagi nama diraja itu, Wilson, 28, memberitahu Extra pada bulan Februari bahawa dia dan Ciara mempunyai bahagian dalam memilihnya.

“Kami mempunyai nama yang dipilih. Ia akan menjadi yang baik, “kata Wilson. “Saya fikir kami mempunyai perasaan kreatif mengenai kami, jadi ia akan menjadi sejuk.”

25th Annual Elton John AIDS Foundation's Academy Awards Viewing Party - Red Carpet
Russell Wilson dan Ciara yang hamil bercantum di atas permaidani merah acara di West Hollywood pada bulan Februari.Getty Images for EJAF

Namun, pasangan itu tidak perlu terlalu kreatif apabila memilih nama tengah bayi mereka. Nama tengah Ciara sendiri adalah Puteri juga.

BERKAITAN: Separuh masa Seahawks Russell Wilson membeli tiket kelas pertama, TV skrin rata

Ia tidak mengambil masa yang lama untuk memutuskan apa yang perlu dipanggil gadis bayi mereka. Malah, pada bulan November pada karpet merah Anugerah Muzik Amerika, Ciara memberitahu “Hiburan Malam” bahawa dia dan Wilson sudah memutuskan nama bayi itu.