Chris Hemsworth memasak kek dinosaur yang comel untuk anak perempuan ke-4 India

Baiklah, perkara pertama yang pertama: Kedai roti apa jenis dari Chris Hemsworth dan berkata, “Ya, tidak, kami tidak mempunyai masa untuk menyesuaikan diri anda hari ini”?

Ya, itu benar-benar berlaku – sekurang-kurangnya mengikut postingan terbaru Instagram filem bintang 32 tahun. Ia menggambarkan kek tampar yang sangat menarik, ditambah pula dengan kapsyen: “Apa yang berlaku apabila kedai roti berkata mereka tidak mempunyai masa untuk membuat anak perempuan anda kek hari jadi? Anda terlibat dan menghancurkan salah satu diri anda! Saya memanggilnya ‘La TRex al la coklat. ‘”

Wartawan ini tidak pasti jika kedai roti mempunyai pelatih. Tetapi jika mereka … datang, tukang roti.

BERKAITAN: Anak perempuan Chris Hemsworth tidak kagum dengan ‘Thor’ wignya: ‘Bawa itu!’

Mengenai pemikiran kami mengenai La TRex? Le sigh. Hemsworth, awak telah menangkap hati kita sekali lagi. Nasib baik untuk anak perempuan berusia 4 tahun yang tidak lama lagi akan menjadi pelakon, India, apa kek ini kurang profesionalisme, ia mungkin membuat keseronokan. Maksud saya, kita tidak dapat merasakannya melalui foto atau apa-apa, tetapi pewarna hijau puding biasanya hidup sehingga jangkaan.

https://www.instagram.com/p/BFJGdEWJpY0

Dan kudos ke Hemsworth kerana mengunci butirannya. Seperti mana-mana tukang roti di rumah yang bekerja dengan coklat berjenis tahu, kunci kepada kek bukan yang mengerikan itu adalah untuk membalikkan terbalik ke atas M & M supaya logo tidak merosot dari seluruh karya.

https://www.instagram.com/p/BEJbtUHppRv

BERKAITAN: Chris Hemsworth mengagumkan super-fan dengan urut pada ‘Ellen’

Untuk membuat perkara yang lebih baik, isteri Hemsworth, Elsa Pataky, memuat versi sendiri mengenai peristiwa hari itu kepada Instagramnya, termasuk foto yang sangat otot-y Hemsworth bekerja pada karya-karyanya.

Kedudukan kami: pemotong cookie berbentuk bintang lima. Selamat hari jadi, sedikit India!

Ellen DeGeneres membantah dengan lawatan kejutan Chris Hemsworth

Apr.27.201602:20