Channing Tatum mendedahkan ‘harapan tertinggi’ untuk anak perempuannya dalam memperkasa esei

Anak perempuan Channing Tatum, Everly, hanya berusia 3 tahun, tetapi dia tahu dia tidak akan tinggal sedikit lama.

Ayah yang bangga sudah melihat ke hadapan – dan melihat keluar – wanita muda yang akan menjadi.

Channing Tatum
Kevin Winter / Getty Images Amerika Utara

Tatum baru-baru ini menerbitkan satu esei untuk Cosmopolitan dan menyimpan Everly dalam fikiran dengan setiap perkataan.

“Saya cuba membayangkan perkara yang saya mahu dia membaca yang akan membantu dia memahami lelaki dan seks dan perkongsian dengan lebih baik, dan pada masa itu, saya menyedari sesuatu yang pelik,” tulisnya. “Saya tidak mahu dia mencari dunia luar untuk jawapannya.”

BERKAITAN: Lihat kek hari jadi Channing Tatum yang diperolehi daripada anak perempuannya yang berumur 3 tahun

Sebaliknya, pelakon itu mahu membesarkannya untuk mempercayai dirinya.

“Harapan saya yang paling tinggi untuknya adalah bahawa dia mempunyai keberanian untuk sentiasa menjadi dirinya yang sahih, tidak kira apa yang dia fikir lelaki mahu dia menjadi,” jelasnya..

Dalam erti kata itu, dia berharap dia mengambil ibunya, Jenna Dewan Tatum.

https://www.instagram.com/p/BFKOY4ogCFq

“Saya fikir ketika pertama kali bertemu dengan Jenna,” katanya. “Saya tahu hubungan kami adalah sangat kuat, tetapi saya tidak pasti apa hubungan kami. Kemudian suatu ketika, Jenna hanya mengatakan bahawa dia tahu apa yang dia inginkan dalam hidupnya dan dia tidak perlu mencarinya lebih lagi kerana ia adalah saya Dia tidak tahu apa yang saya katakan atau bagaimana saya bertindak, tetapi itulah kebenarannya. “

Bintang bintang “Magic Mike” itu berkata bahawa – isterinya “ketulenan radikal” – yang membuatnya benar-benar jatuh untuknya.

BERKAITAN: Jenna Dewan Tatum menyelamatkan pakaian Oscar 2013 untuk anak perempuannya

https://www.instagram.com/p/BGM2NNWDtO2

“Dan itulah yang saya mahukan untuk anak perempuan saya – kurang harapan dengan cintanya dan tidak membenarkan standard terdahulu mempengaruhi dia, untuk bertanya kepada diri sendiri apa dia mahu dan merasa diberi kuasa untuk bertindak ke atasnya, “katanya.

Sementara Tatum menimbulkan anak perempuannya menjadi wanita itu, dia sudah mempercayakannya dengan menjadikannya lelaki yang lebih baik.

“Bayi sama seperti cermin kecil anda,” katanya kepada Cosmo dalam sembang Facebook Live musim panas lalu. “Mereka tidak memahami apa yang anda katakan untuk sebahagian besar daripada kehidupan awal mereka, jadi itu tingkah laku anda (yang penting). Itu mungkin salah satu pengajaran terbesar bagi saya – tingkah laku saya adalah segalanya untuknya.”