Carson Daly menyiarkan foto manis ibu dan ibu Jimmy Fallon: ‘Mereka mempunyai letupan bersama’

Sudah menjadi beberapa bulan yang sukar bagi dua anggota keluarga NBC: Kedua-duanya CARON DALA DAY dan “The Tonight Show” Jimmy Fallon kehilangan ibu mereka.

Tetapi pada hari Selasa, setelah ketiadaan Fallon dari “Malam ini” untuk meratapi ibunya Gloria, yang meninggal dunia pada 4 November pada usia 68 tahun, Carson mencatat foto manis yang menunjukkan sesuatu yang tidak kami ketahui: ibu mereka adalah “sahabat cepat”.

https://www.instagram.com/p/BbegiDnlh71

Menurut Instagram, pasangan itu bertemu pada 2004 ketika menyertai segmen “The Late Show dengan David Letterman,” dan tetap berteman.

Ibu Daly Pattie meninggal pada 17 September pada usia 73 tahun serangan jantung; ayah tirinya lulus lima minggu kemudian. Carson kehilangan bapa biologinya pada tahun 1979.

Pada tahun 2013, Daly menjelaskan kepada HARI INI bagaimana ibunya menjadi sumber inspirasi, bahkan selepas memanggilnya untuk mengatakan bahawa dia telah didiagnosis menderita kanser payudara.

Carson Daly adalah #InspiredBy oleh keberanian ibunya

Nov.14.201305:32

“Saya teringat perasaan yang tenggelam, dan saya berkata, ‘Saya sedang dalam perjalanan,'” kata Daly, yang juga menjadi tuan rumah “The Voice,” teringat. “Dia berkata, ‘Jangan berani, anda mempunyai persembahan langsung untuk dilakukan.’ Dia tidak mementingkan diri sendiri, bukan tentang ibu saya, ia tidak pernah benar-benar mengenainya. “

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon - Season 2
Carson Daly melawat Jimmy Fallon pada “Tonight Show” pada tahun 2014.Getty Images

Sementara itu, Fallon memberi penghormatan emosi kepada ibunya sendiri pada “Malam Ini” Isnin.

“Dia adalah penonton yang terbaik,” katanya kepada peminatnya. “Dia adalah yang selalu saya tawa, dan dia adalah peminat pertunjukan dan semua yang saya lakukan.”

Ibu Jimmy Fallon, Gloria Fallon, meninggal pada umur 68 tahun

Nov.06.201700:30

Anak-anak lelaki ini jelas juga peminat terbesar ibu mereka.

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Loading...