Carrie Underwood dan anak Isaiah menyanyikan ‘Jesus Loves Me’ – dan ia comel

Carrie Underwood mungkin berehat dari jalan raya, tetapi bintang negara masih menikmati persembahan di dalam kereta dengan anaknya yang comel, Isaiah, yang bertukar 2 pada 27 Feb.

Pemenang Grammy, 33 tahun, mengambil Instagram pada hari Rabu untuk berkongsi video ibu dan anaknya yang menyanyi “Jesus Loves Me.”

View this post on Instagram

Yes, Jesus loves us…

A post shared by Carrie Underwood (@carrieunderwood) on

Dalam klip pendek, pemirsa mengintip hanya rambut bulu kecil dari Yesei sambil duduk di kerusi kerusi beliau mendengar ibu menyanyi di hadapan.

Ratu negara itu menyampaikan lagu hymn Injil yang terkenal, hanya untuk diikuti oleh lelaki kecil yang melakukan yang terbaik untuk menirunya.

Selepas itu, bintang itu mengeluarkan semangat “Yay!”

Carrie Underwood Grammys red carpet 2017
Carrie Underwood, yang melihat di sini di permaidani merah pada majlis Anugerah Grammy tahunan ke-59 pada 12 Feb, 2017, baru-baru ini mengumumkan bahawa dia sedang mengambil rehat profesional.Jordan Strauss / AP

Penyanyi “Bells Church”, yang baru saja merangkul jelajah konser sepanjang 92 tahun, baru-baru ini mendedahkan dia mengambil masa dari kerjayanya untuk menikmati kehidupan bersama keluarganya.

BERKAITAN: Carrie Underwood mengumumkan dia mengambil ‘rehat kecil’ dari jalan raya

“Kami hanya membungkus Tour Storyteller dan saya rasa hidup saya sekarang, secara kreatif, adalah ruang yang kosong,” katanya kepada People pada majlis Grammy Awards tahun ini pada 12 Februari..

Penyanyi, yang berkahwin dengan kapten Nashville Predators Mike Fisher pada 2010, berkata dia berharap untuk “menjadi isteri dan akan melihat beberapa permainan hoki untuk melihat suami saya bermain.”

Tetapi bintang itu berjanji akan kembali bekerja sebaik sahaja inspirasi melanda: “Saya agak menunggu petir untuk menyerang dan pergi: ‘Baiklah, sudah tiba masanya untuk mendapatkan kreativiti dan mengerjakan muzik baru!'”

Buat masa ini, Sweet Underwood menyanyi bersama anaknya akan berbuat baik-baik saja!