Cara mengagumkan Kristen Bell menghadapi paparazzi memotret anak-anaknya

Kristen Bell mengambil anak perempuannya dari prasekolah apabila dia melihat lensa telefoto seorang jurugambar paparazzi di tempat letak kereta di seberang jalan.

Dia tahu betapa berbahaya bagi seluruh dunia untuk mengetahui di mana anaknya bersekolah – bintang ‘Frozen’ mempunyai beberapa peminat yang tidak dikenali. Itulah sebabnya, pada tahun 2014, dia dan suami Dax Shepard mengetuai kempen yang berjaya untuk menekankan saluran berita yang bertanggungjawab (termasuk NBC dan HARI INI) untuk berhenti memaparkan gambar-gambar paparazzi anak-anak selebriti. Tetapi masih ada paparazzi, dan ini mempunyai anak perempuannya Lincoln, 5, dan Delta, 3, dalam pemandangannya.

“Saya berkata, ‘Kristen, anda boleh mengendalikannya,'” Bell memberitahu Natalie Morales HARI INI di atas pentas di Mom 2.0 Summit di Pasadena, California.

Dengan anak-anaknya di dalam kereta, dia memandu di seberang jalan, menyekat keretanya dan mengetuk tingkapnya.

“Hai,” katanya kepada jurugambar yang terkejut, “Nama saya Kristen. Adakah anda menyedari betapa anda meletakkan anak-anak saya dengan risiko” dengan memotret mereka di sekolah mereka, dia bertanya dengan tenang.

“Saya yakin ibu anda membesarkan anda dengan lebih baik,” kata Bell. Kemudian dia memintanya memadamkan foto. Dan dia melakukannya.

Bell memberitahu Morales dan orang ramai berkumpul untuk persidangan itu bahawa konfrontasi tenang beliau menunjukkan kekuatan kerentanan. Morales mengakui bahawa dia akan tergoda untuk hanya pergi semua Mama Bear pada jurugambar.

“Jika saya pergi ke kereta itu dan menjerit kepadanya, saya menjamin anda dia tidak akan memadamkan gambar-gambar itu,” kata Bell.

Perbualan Bell dengan Morales bermula pada nota sempurna mutlak apabila telefon bimbit Morales berbunyi di atas pentas dan Bell berkeras untuk menjawabnya, kemudian berbual dengan penjagaan bayi Morales untuk dua anaknya, mengesahkan bahawa pizza untuk makan malam akan baik-baik saja. Orang ramai kebanyakan ibu (dan beberapa bapa, dan pemasar keibubapaan) menyukainya.

Morales bercakap mengenai kepercayaannya untuk melangkah ke seluruh negara tahun lalu dengan keluarganya untuk menjadi tuan rumah “Access Hollywood,” sambil terus menjadi sauh Pantai Barat untuk HARI INI. Langkah itu telah memberikannya lebih banyak masa bersama keluarganya, dia menulis dalam satu esei untuk Team Parenting TODAY, dan memberi inspirasi untuk menulis buku masakan, “At Home With Natalie.”

Pasukan KANDUNGAN HARI INI ini adalah penaja media persidangan itu, dan dianugerahi anugerah Pilihan Ibu Bapa KODA kepada penyumbang Tim Keibubapaan Kristin Shaw. Anda boleh membaca siarannya dan menyertai Pasukan Ibu Bapa di sini: Ia terbuka kepada semua orang!

Perbualan di atas pentas Morales dengan banyak topik, dari percanggahan keibuan – kanak-kanak “boleh jadi sangat kasar dan masih anda akan berbaring di trek kereta api untuk mereka,” kata Bell, “dan itu tali pusat yang tidak pernah mati” – dengan nasihat dia akan berikan dirinya berusia 18 tahun.

“Adakah kebogelan semasa anda mendapatnya,” Bell bercanda. “Saya terlepas bot.”