Bode dan Morgan Miller membuka diri tentang tenggelam dan melahirkan misi baru

Bode Miller dan isterinya, Morgan, terus bersedih atas tenggelam anak perempuan mereka yang berumur 19 bulan, tetapi pasangan itu telah membuka butiran mengenai kesakitan tragedi untuk menghalang kesakitan hati yang sama dari mencolok ibu bapa yang lain.

“Tidak ada hari yang saya tidak berdoa untuk peluang untuk kembali ke hari itu dan menjadikannya berbeza, tetapi sekarang kita mempunyai peluang ini untuk membuat hari ibu bapa yang berbeza,” kata Morgan Miller yang emosi kepada Savannah hari ini. Guthrie dalam wawancara awam pertama sejak kemalangan itu.

Bode dan Morgan Miller membuka diri tentang kematian lemas Emmy anak perempuan

Jul.30.201810:30

“Kami mempunyai pilihan untuk hidup dengan tujuan kami, untuk memastikan tiada ibu bapa lain yang merasakan apa yang kami rasa.”

The Millers kehilangan anak bongsunya, Emeline “Emmy” Miller, pada 10 Jun selepas dia jatuh ke kolam jiran. Pagi sebelum dia meninggal bermula seperti kebanyakan orang lain.

“Ia adalah hari biasa. Setiap pagi, anak-anak akan berenang dan Bode akan berenang bersama mereka, dan mereka akan berada di sana selama berjam-jam. Dan mereka menyukainya, “kata Morgan.

Keluarga itu kemudian menuju ke pesta ulang tahun sebelum Morgan dan Emmy menghabiskan waktu petang dengan rakan dan datuk neneknya. Mereka pulang ke rumah untuk mengucapkan selamat tinggal kepada Bode sebelum dia mengambil anak sulungnya untuk permainan softballnya.

“Dia memunggah kereta ketika kami kembali dan saya memberinya ciuman Dan dari mana, dia (Emmy) bersandar dan memberikan ciuman lain. Dan kami sangat gembira dengan reaksinya kerana ia bukan tipikal Emmy , “Morgan teringat dengan air mata.” Jadi saya menciumnya lagi dan dia melakukannya lagi dan kami tertawa. Kemudian saya berpaling dan saya masuk ke dalam dan dia melambaikan tangan dan berkata kepada ayahnya. “

Pandangan pertama: Bode Miller, Morgan Beck Miller membuka mengenai anak perempuan yang tenggelam pada HARI INI

Jul.27.201802:16

Morgan kemudian berjalan anak-anaknya di sebelah untuk melawat dengan jiran-jiran mereka.

“Kami pergi, berulang-ulang, beberapa kali seminggu, mereka keluarga kepada kami,” katanya. “Dan ia adalah hari biasa di sana, kami duduk di atas sofa dan dia bermain di hadapan kami.”

Morgan menyesu teh sementara anak-anak bermain berdekatan.

“Dan Emmy akan bolak-balik, yang semuanya 15 kaki. Dan tiba-tiba, ia terlalu tenang untuk saya, “kata Morgan. “Kami berada di pertengahan perbualan dan saya berdiri. Dan saya berpaling dan saya pergi ke tempat lelaki itu dan saya berkata ‘Emmy mana?’ “

Tetapi Morgan tahu sebelum ada yang menjawab.

“Sebelum Nate dapat bertindak balas, saya berpaling dan pintu yang menuju ke halaman belakang, yang ditutup, mempunyai sekerat cahaya kecil yang datang ke tepi,” kata Morgan. “Dan hati saya tenggelam dan saya membuka pintu dan dia terapung di kolam renang. Dan saya berlari dan saya melompat masuk. “

Morgan menarik Emmy keluar dari air dan memulakan CPR sementara jirannya menelefon 911. Sebuah ambulan melepaskan bayi ke hospital.

Doktor pada mulanya memberitahu Millers bahawa anak perempuan mereka mungkin bertahan, namun pandangan itu tidak lama lagi berubah.

“Doktor berkata, otaknya tidak mempunyai oksigen yang cukup untuk masa yang lama,” kata Bode.

Dalam kesedihan mereka, pasangan itu mengetahui bahawa lemas adalah punca utama kematian yang tidak disengajakan untuk kanak-kanak 1-4 tahun.

“Ia adalah cara nombor satu yang anda mungkin kehilangan anak anda, jika ia nombor satu untuk saya, saya ingin tahu mengenainya,” kata Bode.

“Saya pernah berjumpa dengan semua pakar pediatrik dan pemeriksaan pada anak-anak kita dan saya tidak boleh mengatakan ia datang satu kali Tidak satu pun masa.”

The Millers telah mendaftarkan anak-anak mereka yang lebih tua dalam kelas pencegahan lemas dan memasang pagar di sekitar kolam mereka sebelum berpindah ke rumah mereka sendiri. Mereka melakukan segala yang mereka fikir mereka sepatutnya lakukan.

“Rasa bersalah adalah perkara yang sangat menyakitkan,” kata Morgan. “Dan walaupun ia dahsyat dan hidup dengan itu amat mengerikan, dan saya berharap dan berdoa dan memohon agar lebih mudah, saya kini lebih sedar di kawasan itu untuk memastikan ia tidak pernah berlaku lagi.”

Pasangan itu kini cuba bergerak ke hadapan dengan misi untuk membantu orang lain menjadi lebih berhati-hati, dalam ingatan Emmy.

“Dia hanya beruang, dia mempunyai keperibadian seperti lelaki lembu di mana dia hanya melakukan apa yang dia mahu,” kata Bode.

Mereka mengatakan tiga anaknya yang lain membantu membimbing mereka melalui momen paling gelap.

“Apabila mereka bercakap mengenainya dan berkongsi cerita, mereka selalu tersenyum di wajah mereka,” kata Morgan. “Dan mereka sentiasa mengingatkan kami bahawa kami masih berada di sini dan membolehkan kami membawa tumpuan kepada perkara yang masih ada untuk menjadi sangat berterima kasih. “

Pasangan itu menjangkakan anak lain jatuh ini, satu rahmat yang membawa emosi bercampur.

“Itulah kebimbangan pertama saya,” kata Morgan. “Selain fakta tidak pernah dapat melihat anak perempuan saya lagi, ia adalah, setiap kali, bagaimana saya perlu membawa bayi baru ke dunia ini tanpa – dengan hanya kehilangan bayi saya?”

Emmy menanti-nanti menjadi kakak besar, ibunya teringat.

“Dia berjalan sepanjang masa dengan bayinya dan sekarang kita mempunyai peluang untuk mencintai bayi itu bukan hanya untuk diri kita, tetapi bagi Emmy,” kata Morgan. “Dia adalah cahaya yang terang dan dia telah ditentukan.”

Bode berkata ia bukan merupakan keputusan yang mudah untuk membacanya.

“Ia adalah suatu kewajipan untuk beberapa darjah,” katanya. “Saya fikir ia, dalam beberapa cara, membantu untuk menyembuhkan sedikit, mungkin kita menghalangnya daripada berlaku kepada orang lain.”

Bode Miller bersumpah untuk mendapatkan wang untuk keselamatan air setelah tenggelamnya anak perempuan

Jun.21.201802:52

Akademi Pediatrik Amerika (AAP) menggesa ibu bapa untuk “tidak pernah – seketika seketika – meninggalkan kanak-kanak sahaja berhampiran mayat air, seperti tasik atau kolam renang, atau berhampiran dengan air di rumah (tab mandi, spa),” kata kumpulan itu di laman webnya.

“Ibu bapa perlu belajar CPR dan menyimpan peralatan telefon dan kecemasan (iaitu, penahan hidup) di kolam renang.”

AAP juga menunjukkan bahawa setiap kolam rumah dikelilingi oleh pagar untuk mengelakkan kanak-kanak dari akses tanpa pengawasan dari rumah. Kumpulan itu memberi amaran bahawa “tidak ada pengganti sekurang-kurangnya empat kaki tinggi, pagar yang tidak dapat dijangkau, empat sisi dengan pintu penutup sendiri, menutup diri.”