Behati Prinsloo berkongsi gambar bayi baru dalam catatan Hari Bapa untuk Adam Levine

Untuk Hari Bapa, Behati Prinsloo menumpukan lebih daripada satu jawatan di media sosial kepada suami Adam Levine – dan itu bukan semua.

Sebagai bonus memperlakukan para peminat, ibu dari dua bahkan termasuk wajah pertama Gio Grace yang baru.

“Bayi pertama saya memegang bayi kedua kami,” kata Prinsloo yang ditembak oleh jurulatih “Suara” dan maroon 5, dengan pemain berusia 4 bulan mereka berlutut di tangannya..

Ayah dan anak perempuan berundur senyuman besar dalam foto manis.

Prinsloo dan Levine juga mempunyai anak perempuan lain bersama-sama, Dusty Rose berusia 21 bulan.

“Gadis kami sangat bernasib baik untuk memanggil anda ayah dan saya bernasib baik kerana anda sebagai suami seorang kekasih dan kawan,” katanya. “Kami mencintai awak, hidup lebih baik dengan awak.”

Adam Levine, Behati Prinsloo and daughter Dusty Rose
Adam Levine bersama isteri Behati Prinsloo dan anak perempuan Dusty Rose, dilihat di sini selepas dia mendapat penghormatan dengan bintang Hollywood Walk of Fame di Hollywood, California pada 10 Februari 2017.Mark Ralston / AFP – Getty Images

Dan walaupun model itu terus meraikan ayahnya sendiri untuk bercuti, pemikirannya kembali kepada pasangannya.

“Kepada ayah saya, terima kasih kerana menjadi contoh terbaik untuk menunjukkan kepada saya apa yang saya inginkan dalam suami dan ayah suatu hari, cara anda melihat ibu adalah cara Adam memandang saya, terima kasih kerana menjadi ayah terbaik PERNAH, ” dia menulis.

Dalam satu lagi jawatan yang memaparkan gambar Levine yang hitam dan putih, 29 tahun itu berkata, “Tidak ada kata-kata yang cukup untuk menyatakan apa yang anda maksudkan kepada kami! Menghancurkan kehidupan. “

Sebelum penghormatan Ahad ini, satu-satunya pandangan ibu bapa yang berkongsi Gio sedikit adalah kakinya, dimuat naik beberapa hari selepas kelahirannya Februari.

Itulah harapan kedua-dua Prinsloo dan Levine bahawa Hari Bapa masa depan termasuk lebih kecil lagi.

Semasa lawatan ke “The Ellen DeGeneres Show” pada November lepas, rocker itu mengakui bahawa dia mahu “banyak” anak-anak. “Saya berkembang dengan huru hara,” katanya. “Saya benar-benar menikmatinya.”

Kelly Clarkson, Adam Levine, Blake Shelton, Alicia Keys ‘The Voice’

Mac.12.201802:31

Kemudian dia mendedahkan Prinsloo mahu lebih daripada “banyak.”

“Dia mahu seperti 100 bayi, tetapi saya tidak tahu sama ada saya boleh melakukannya,” katanya ketawa.