Bayi Bey! Ibu Beyoncé berkongsi gambar throwback yang comel untuk ulang tahun penyanyi

Beyoncé boleh menjadi salah satu bintang pop terbesar di dunia, tetapi kepada ibunya, Tina Knowles, penyanyi itu masih gadis kecilnya yang baik hati.

Knowles membawa kepada Instagram untuk berkongsi foto pengunduran anak perempuannya yang terkenal sebagai penghargaan kepada ulang tahunnya yang ke-37 pada hari Selasa.

Foto menunjukkan Bey bayi berusia 4 bulan dalam pakaian merah jambu. Superstar masa depan yang tersenyum telah melancarkan rambut hitam yang panjang dan anting-anting comel.

Dalam keterangannya, Knowles, 64, mendapat emosi tentang anak sulungnya – dan anak perempuannya, penyanyi R & B Solange, 32.

“Ia sudah hari lahir anda di mana anda berada,” Knowles menulis terus kepada Beyoncé. “Selamat Hari Jadi kepada pemilik yang paling baik, yang paling cantik, murah hati dan penuh cinta! Brilliant juga!

“Sentiasa berfikir, merancang, menganalisis, strategi, bagaimana anda boleh membuat semua yang anda sentuh lebih baik!” Dia menambah sebelum mendapat nostalgia tentang berapa banyak ibu yang mengubah hidupnya.

Tina Knowles posted a cute throwback pic of her daughter today in honor of her 37th birthday
Beyoncé, kiri, berpose dengan anak sulungnya, Blue Ivy, dan ibunya, wanita ahli perniagaan Tina Knowles, di NBA All-Star Game pada bulan Februari.WireImage

“Pada hari ini anda berusia 4 bulan dan saya tidak dapat mengawal keseronokan dan kebanggaan dan cinta yang saya merasakan untuk awak, anak sulung saya,” kata Knowles. “Saya bersumpah untuk mencintai dan menghayati anda setiap hari. Selama sisa hidup saya, kadang-kadang saya tidak boleh percaya dari semua orang yang luar biasa di dunia yang telah dipilih oleh Tuhan untuk menjadi ibu anda!”

Knowles terus memanggil hari-hari istimewa dia menyambut dua anak perempuannya “dua hari terbaik dalam hidup saya, tangan ke bawah !!”

“Adalah satu keistimewaan untuk membawa anda dua di dalam badan ini,” katanya dengan lembut.

Ibu bangga termasuk beberapa emojis lebah dalam jawatannya yang tulus adalah menyapa Queen Bey, selepas semua – dan menggesa Beyoncé untuk menikmati hari besarnya.

“Tidak ada yang lebih pantas!” Knowles menulis, sambil menambah, “Saya sayang kamu, Mama.”

Beyonce membuka peluang tentang keluarga dan iman dalam esei Vogue yang kuat

Ogos.07.201803:06