Bayi bangun tarian, terima kasih kepada Bruno Mars

Pada usia 20 bulan, seorang bayi bernama Kristian telah menduga rahsia untuk mempunyai hari yang hebat. Apa yang dia perlukan ialah bangun untuk “Baby Runaway” Bruno Mars dan dia mula menggegarkan senyumannya. Kemudian dia duduk, tersenyum dan melemparkan penumbuk kecil di udara. Hari sudah dimenangi!

Bapa Kristian, Walter Piper dari Cincinnati, Ohio, memberitahu cerita TODAY.com mengenai hasratnya untuk mencuri. “Apabila dia kira-kira 13 bulan, kami mendapati dia mengalami alahan makanan,” kata Piper. “Dia akan menjadi tidak selesa, kami akan bermain muzik untuk menenangkannya dan membantunya tidur, tetapi dia akan bangun, jadi kami memutuskan untuk membangunkannya dengan cara yang sama seperti kami meletakkan dia tidur.”

Walaupun bayi Kristian adalah peminat Bruno Mars yang besar, dia pasti mempunyai lagu kegemaran. “‘Runaway Baby’ adalah lagu penyedia penjagaan anaknya akan bermain untuknya secara teratur dan dia akan menari dan menyanyikannya, jadi kami fikir ia akan berfungsi,” kata Piper. “Selebihnya adalah sejarah. Kristian akan menari apa-apa, tetapi ‘Runaway Baby’ adalah kegemarannya.” 

Little Christian mengambil parti di luar buaian juga. “Dia akan menari 24/7 jika kita memainkan lagu-lagu yang betul,” kata Piper. “Itulah bagaimana dia mendapat gelaran ‘Go Christian.'”

Terima kasih kerana menunjukkan kepada kita semua cara memulakan hari ini dengan betul, lelaki kecil!