Ashton Kutcher mengenai bagaimana Mila Kunis memilih nama anak lelaki: ‘Semuanya Mila katakan betul!’

Ashton Kutcher dan Mila Kunis mengalu-alukan anak lelaki Dimitri kembali pada bulan November, tetapi tidak lama sebelum orang lain mendakwa budak lelaki itu.

Menurut anak perempuan Wyatt, Dimitri adalah miliknya.

“Wyatt menganggap bayi itu adalah bayinya,” jelas Kutcher pada penampilan hari Isnin pada “The Ellen DeGeneres Show.” “Pada suatu ketika, saya perlu menjelaskan kepadanya bahawa ia bukan anaknya, dan saya tidak tahu bagaimana saya akan melakukannya.”

Ya, anak lelaki berusia 2 tahun itu sangat serius tentang kasih sayangnya terhadap saudaranya.

“Dia sangat menyukai bayi, ia seperti ‘Tikus dan Lelaki,'” katanya. “Dia suka, ‘saya akan mencintai awak dan memegang kamu dan memerah kamu dan menamakan kamu George.’ Saya takut dia seperti Lenny Saya suka, ‘Anda akan memerah kepala bayi, madu.’ “

Tetapi ia akan mengambil lebih daripada satu amaran bunyi seperti itu untuk mendapatkannya untuk meredakan cengkamannya pada ahli keluarga kegemarannya sekarang.

Ellen DeGeneres
Michael Rozman / Michael Rozman

“Dia suka bayi ini mungkin lebih daripada saya,” tambah ayah.

Ini keadaan yang rumit, tetapi dia menganggapnya sebagai sebahagian daripada keibubapaan.

“Saya telah melalui fasa di mana saya terpaksa membantunya membunuh dirinya sendiri Sekarang saya akan melalui fasa di mana saya perlu menghalangnya daripada membunuh bayi yang lain,” katanya..

Sudah tentu, dia tidak berada dalam keadaan ini sahaja.

Kunis adalah betul oleh pihaknya yang membantu, dan dia mengambil nasihatnya dengan serius – terutama kerana dia tidak pernah salah.

Mila Kunis and Ashton Kutcher
Mila Kunis dan Ashton Kutcher menghadiri perlawanan bola keranjang antara Oklahoma City Thunder dan Los Angeles Lakers di Staples Center di Los Angeles, California..Noel Vasquez / GC Images

Itulah titik Kutcher mengakui selepas satu hari – sebelum anaknya dilahirkan – dia menyatakan, “Jadi saya fikir Donald Trump akan menjadi presiden, dan saya fikir nama bayi kita adalah Dimitri.”

Pelakon itu mengejek ramalan politiknya dan, seketika, lupa tentang ceramah bayi. Kemudian bahagian pertama ramalannya menjadi kenyataan.

“Saya suka,” saya fikir Dimitri adalah nama bayi itu, “katanya mengenai kesedarannya. “Dia seperti, ‘Saya tahu, betul?'”

BERKAITAN: Mila Kunis berkongsi ketika dia jatuh cinta dengan Ashton Kutcher

Yang boleh bermakna hanya satu perkara: “Semuanya Mila berkata betul! Tetapi dia isteri saya, jadi itulah caranya.”

Mila Kunis dan cincin perkahwinan Ashton Kutcher kos $ 190, dia mendedahkan

Jul.29.201600:44