Anda dipecat! Anak perempuan Susan Sarandon membuang pengasuh selepas teks yang kasar kepada suami

Sekiranya anda pernah menemuramah pengasuh atau penjagaan harian, anda tahu soalan-soalan biasa. Anda mungkin bertanya tentang pengalaman, pendidikan mereka, sama ada pensijilan CPR mereka terkini.

Tetapi sekarang ada soalan baru untuk menambah senjata: Adakah anda merancang untuk menghantar teks-teks kasar kepada suami saya dan berpura-pura mereka dimaksudkan untuk kawan?

GAMBAR: Eva Amurri Martino and Kyle Martino
Eva Amurri Martino dan suami Kyle Martino mempunyai masalah pengasuh, sekurang-kurangnya berkata.Michael Buckner / Getty Images

Ia kelihatan seperti sesuatu dari episod lama “Desperate Housewives,” tetapi ia adalah kenyataan untuk blogger dan pelakon Eva Amurri Martino, anak perempuan Susan Sarandon, yang menulis tentang kejadian aneh dalam entri blog yang dipanggil “Nannygate 2.0” untuk blognya, “Happily Eva After.”

Pasangan itu hanya mengupah pengasuh beberapa minggu sebelum kejadian itu, setelah membakar pengasuh sebelumnya dalam kejadian Amurri Martino tidak menjelaskan sepenuhnya, tetapi yang terlibat berbohong. Setelah mengupah pengasuh baru, Amurri Martino mengoceh tentang dia di blognya, memanggilnya sebagai “wanita yang cerdas, bertanggungjawab, menyeronokkan, dan peduli.”

Tetapi sementara Amurri Martino sedang dalam perjalanan untuk bekerja, suaminya, Kyle, pemain bola sepak bersara dan tuan rumah “36 Jam” di Channel Travel, menerima teks pelik dari pengasuh baru yang “pintar, bertanggungjawab”. Berikut ialah versi yang diedit:

“OMG Girl, adakah saya menyebutkan betapa panas dan seksi saya Boss saya suka (tidur dengan dia) ha haah .. Terlalu buruk dia nampaknya tidak suka wanita Latin tebal dengan banyak untuk bertahan ke LOL. “

Martino terkejut, isterinya menceritakan, dan mengharapkan “maaf, itu tidak dimaksudkan untuk anda, saya sangat malu” teks untuk diikuti. Tiada yang datang. Dia mengambil anak perempuan pasangan itu, Marlowe yang berumur 18 bulan, untuk sarapan pagi, dan ketika dia pulang ke rumah, melihat pengasuh itu mengintip di jalan dari bilik tidur pasangan tersebut, sebuah tempat di mana dia tidak mempunyai alasan untuk menjadi.

“Kyle berkata, cara dia mengintip dari tingkap di bilik tidur kami membuatnya menyedari, ‘OK – teks itu TIDAK salah,'” kata Amurri Martino dalam blognya sambil menambah, “Sekiranya anda seorang wanita saya Sudah pasti ANDA menganggap bahawa dua perenggan yang lalu. “

GAMBAR: Eva Amurri Martino with mom Susan Sarandon
Eva Amurri Martino bersama ibu Susan Sarandon pada Anugerah Pelakon Skrin Pelakon 2016.Dimitrios Kambouris / Getty Images

Martino cuba untuk bertindak secara normal, meninggalkan Marlowe dengan pengasuh dan menuju ke mesyuarat kerja, tetapi sangat terganggu oleh keadaan yang dia minta diri dari pertemuan awal untuk pulang ke rumah. Apabila pengasuh tiba dari berjalan kaki dengan Marlowe, dia berhadapan dengannya, merakam seluruh perbualan di iPhonenya.

Apabila ditanya mengapa dia berada di bilik tidurnya, penjelasannya adalah, “Saya sedang mencari awak.”

Apabila berhadapan dengan mesej teks itu, dia berkata, “Saya minta maaf, saya hanya meraba-raba dengan seorang kawan yang saya tidak bermaksud berbuat apa-apa.”

Martino membiarkan pengasuh itu pergi, mengatakan kepadanya, “Tidak perlu dikatakan, itu bukan jenis persekitaran yang saya mahu di rumah dengan anda menjaga anak perempuan kami.”

Amurri Martino memanggil suaminya sebagai “LEGEND” untuk menangani keadaannya, terutamanya merakamkan perbualan akhir supaya tidak dapat dilaporkan kemudian.

Dan bukannya berusaha untuk mengupah pengasuh lain, pasangan itu memutuskan bahawa Marlowe dan Eva akan bepergian dengan Kyle pada perjalanan kerja yang akan datang. “Kami boleh meluangkan masa mencari lebih banyak masa untuk membantu Marlowe dan pastikan saya benar-benar selesa selepas bulan terakhir ini yang gila,” kata Amurri Martino.

“Anehnya, pengalaman Nanny yang aneh ini membawa kami lebih dekat (secara emosi dan geografi) daripada yang kita sebaliknya,” tambahnya. “Ia mempunyai (sangat) saat-saat menegangkan, tetapi ia adalah pengembaraan. “

Video viral kegemaran kami: Ayah piano manis ayah, sihir pantai

Februari.05.201602:41