Anak kecil yang berpakaian seperti seekor singa datang bersemuka dengan benda yang sebenarnya di kebun binatang

Apabila Aryeh berusia 11 bulan pergi ke Zoo Atlanta dengan godfathernya, dia berpakaian seperti singa berani. Dan kemudian dia bertemu muka satu muka!

Bayi berpakaian seperti singa datang bersemuka dengan perkara yang sebenar

Dis.13.201600:35

Aryeh, yang bermaksud “singa” dalam bahasa Ibrani, meneroka zoo dan melihat banyak haiwan yang sejuk, tetapi tidak sampai akhir lawatannya bahawa dia melihat singa dan mukanya benar-benar menyala.

BERKAITAN: ‘Mereka mengajar anda bagaimana untuk mencintai’: Bertemu dengan singa, harimau dan beruang yang terbaik

Bertindak sebagai pemberani sebagai raja hutan, Aryeh pergi ke kaca untuk lebih dekat dengan kucing besar. Ketika dia menjangkau dan meletakkan jari-jari kecilnya ke tingkap, seekor singa menepuk tangannya sendiri di sebelah kanan kaca.

BERKAITAN: Anjing dan bayi ini suka berpelukan, dan kita tidak dapat mencukupi

Kemudian singa itu benar-benar teruja, tetapi Aryeh sedikit tidak pernah berkedip. Dia terus tenang dan tersenyum terus ke wajah singa itu. Aryeh juga mengikut singa di seberang bilik, merangkak di tebing sebagai kucing yang sengit berlari ke belakang dan sebagainya.

BERKAITAN: Bayi bertemu kelinci! Ibu menangkap gambar yang menyedihkan

Ayah ayah Aryeh berkata, keluarga itu berpindah selepas beberapa minit tetapi ia merupakan ingatan yang besar untuk kumpulan itu.

Dari menonton kanak-kanak kecil berani menghadap muka dengan haiwan yang lebih besar, kita boleh katakan dengan pasti bahawa dia tidak pengecut!