Anak-anak pranks perjalanan ibu dengan tanda ‘selamat datang dari rumah’ tanda di lapangan terbang

Malah ibu dapat menghargai prank yang baik oleh anak-anak mereka setiap sekali-sekala!

Cuma minta Barbara Nielsen, anak lelaki berusia 4 tahun, Daimen, menarik yang cepat kepadanya di lapangan terbang dengan bantuan suami cerdiknya, Brandon.

anak lelaki plays prank on mom at airport
Damien yang berusia empat tahun tidak tahu apa yang sebenarnya dibaca tanda itu, kata ibu Barbara, tetapi dia hanya senang memegang sesuatu di lapangan terbang ketika dia pulang dari perjalanannya.Jessica MsJae Williams / Facebook

Orang asli Muldrow, Oklahoma, telah berkunjung ke Michigan dalam perjalanan perniagaan dan sedang pulang ke rumah, teruja untuk disambut oleh keluarganya. Apabila dia mendarat di Lapangan Terbang Wilayah Fort Smith di Arkansas, Barbara ditemui oleh anaknya, yang memegang besar, namun agak mengejutkan, tanda kadbod. Ia membaca: “Selamat datang dari penjara, Ibu!”

“Saya berada di dua penerbangan pada hari itu dan kedua-duanya terlewat,” kata Barbara. “Saya mendarat kira-kira pukul enam, dan saya memberitahu suami saya, ‘Pastikan anda mempunyai bayi saya di sana.’ Saya tidak mahu dia memecah mana-mana peraturan TSA jika dia berlari, jadi saya sampai ke sana, dan saya melihat suami saya, tetapi belum lagi anak saya, jadi saya berpaling, dan saya lihat dia (dengan tanda). “

Barbara berkongsi anekdot konyol di laman Facebooknya, menyiarkan foto Damien kecil memegang tanda kadbod di kawasan bagasi. Salah seorang rakannya turut berkongsi cerita dan foto Barbara dalam status Facebooknya sendiri, yang dengan cepat menjadi virus, menjangkau hampir 150,000 saham pada hari Selasa.

Barbara memberitahu TODAY Ibu bapa bahawa semua orang di sekitar mereka di lapangan terbang tersenyum dan tertawa.

“(Damien) memegang (tanda) dengan senyuman yang besar dan cantik,” tambahnya. “Tetapi dia tidak tahu apa yang dikatakannya, dia hanya gembira untuk memegang sesuatu, sudah tentu, saya memberinya pelukan besar dan suami saya ketawa dan berguling.”

Ayah dan kanak-kanak: 1. Ibu: 0. (Tetapi berbaloi.)

‘Babe, kami sudah tua!’ Sambutan lucu ayah untuk mengejutkan kehamilan menjadi virus

Mac.29.201802:16

Loading...