Alec dan Hilaria Baldwin mengalu-alukan anak lelaki lain – melihat pengumuman lucu mereka!

Bayi Baldwinito telah tiba!

Alec dan Hilaria Baldwin menyambut anak keempat mereka – dan anak lelaki itu lagi! Kedua-dua ibu bapanya mengongsikan berita itu pada hari Khamis dengan gambar manis mereka yang menatap anak lelaki mereka ketika dia beristirahat dengan ibu di dalam katil hospitalnya.

“Dia ada di sini! Dia sempurna! 8 lbs 2oz. # Wegotthis2018,” Hilaria, 34, menyentuh keterangannya.

Alec, 60, begitu gembira, menulis dalam jawatannya, “Di sini kita pergi lagi! #BaldwinitosEverywhere.”

Dan sementara pasangan itu tidak mendedahkan nama bayi mereka pada mulanya, kita sekarang tahu itu Romeo Alejandro David Baldwin, terima kasih kepada Hilaria, yang berkongsi foto yang menggemaskannya pada hari Isnin.

Little Romeo menyertai saudara kandungnya yang lebih tua, kakak Carmen, 4, dan saudara kandung Rafael, 2, dan Leonardo, 20 bulan, serta adik perempuannya, Ireland Baldwin, 22, anak perempuan Alec dengan bekas isteri Kim Basinger.

Pasangan itu, yang mengikat simpulan pada 2012, mengumumkan mereka akan menambah kepada anak-anak Baldwin November lalu dengan snap Instagram yang comel yang mendapati mereka bermain di lantai dengan anak-anak mereka.

“Baldwinit kami mendapat rakan sepasukan baru musim ini,” kata Hilaria dalam keterangannya. Kemudian, guru kecergasan mendedahkan bayi No 4 akan menjadi anak lelaki lain.

Walaupun Alec memenangi banyak anugerah bertindak di zamannya – termasuk Emmy pada bulan September untuk tempat tetamu “Saturday Night Live” – ​​dia memberitahu majalah People pada tahun 2015 dia paling terpenuhi di rumah.

“Saya sayang isteriku lebih daripada apa-apa, saya suka keluarga saya, saya sangat gembira,” Alec mendongak. “Saya tidak pernah lebih bahagia sebelum ini dalam hidup saya.”

Tahniah, Alec dan Hilaria!

Alec Baldwin membuka cabaran tentang keturunan: Kanak-kanak terobsesi dengan ibu mereka

Januari.06.201800:37