Jurugambar membawa suami lewat wanita dalam potret keluarga: ‘Ia kelihatan begitu nyata’

Ia adalah gambar yang mereka akan menghargai selama-lamanya.

Setahun selepas suami Stephanie Summers meninggal dunia, dia mahu membuat semula foto ulang tahun yang pernah mereka ambil – kali ini, dengan anaknya, yang suaminya tidak pernah bertemu.

Summers, dari El Paso, Texas, menghubungi Laura Gordillo, yang melakukan pemotretan foto asal pasangan itu, dan hasilnya adalah gambaran yang kuat dari seluruh keluarga.

Gordillo menukar imej suami terakhir Sumure ‘Taurean di sebelah ibu dan budak lelaki. Dalam gambar yang bergerak, nampaknya dia melihat ke bawah dengan penuh kasih sayang terhadap isterinya dan anak muda.

Jurugambar membawa suami balu kembali ke dalam gambar yang indah

September.13.201601:12

“Saya memerlukan banyak masa untuk menyunting, saya menangis begitu banyak,” kata Gordillo, seorang jurugambar yang tinggal di Phoenix, Arizona, kepada HARI INI. “Sebagai seorang ibu dan seorang isteri, saya memerlukan banyak daripada saya.”

“Gambar itu ternyata cantik, dan ia kelihatan begitu nyata,” tambahnya.

Taurean Summers, seorang paramedik, meninggal dunia dalam kemalangan pesawat ketika bertugas pada Ogos 2014. Isterinya hamil pada masa itu.

Stephanie with her husband Taurean
Laura Gordillo

BERKAITAN: Ingat foto perkahwinan virus ini? Lihat bagaimana pasangan itu melakukan hari ini

Gordillo telah mengambil gambar pasangan itu pada tahun 2013. Untuk tembakan semula, dia mengambil Summers dan anaknya ke lokasi yang sama sebelum ini, sebuah taman dan kawasan pusat bandar El Paso.

Stephanie Summers with her son
Stephanie merangkul anaknyaLaura Gordillo

Itu berlaku pada tahun lepas, tetapi Gordillo baru-baru ini menyiarkan semula imej di laman Facebooknya, di mana ia menjadi virus sekali lagi.

“Saya sangat gembira bahawa Stephanie dan bayi Taurean mempunyai imej ini untuk dihargai selama-lamanya,” katanya.

Gordillo berkata dia mendapat beratus-ratus e-mel, mesej dan panggilan telefon mengenai foto itu, dengan ramai orang bertanya mengenai Summers dan budak lelaki itu.

Summers memberitahu HARI hari “sangat susah” mendapatkan kehilangan suaminya, dan menolak temuramah yang lebih terperinci.

Tetapi dia masih berhubung dengan Gordillo, yang mengatakan ibu dan anaknya melakukan kerja dengan baik.

Stephanie with her son
Laura Gordillo

BERKAITAN: Foto pernikahan yang menyayat hati ibu menghormati anak terlambat yang kehilangan nyawa untuk leukemia

“Anaknya baru saja bersekolah dan setiap pagi dia melihat gambar itu dan berkata, ‘Bye, Dad,'” katanya. “Dan setiap malam dia memberitahu dia dia suka dia.”

Gordillo berkata cerita Summers membuktikan betapa kuatnya satu foto.

“Hancurkan setiap saat dan ambil seberapa banyak gambar yang anda boleh,” katanya. “Anda tidak tahu bila ia akan berakhir.”

Berdoalah Cerita Kongsi Pasangan Di Sebalik Foto Pernikahan Viral

Mei.26.201501:23