Chip Gaines berkata sebagai bapa adalah ‘pekerjaan kegemarannya’

Hujung minggu Hari Bapa ini, Chip Gaines akan bersemangat dalam pekerjaan kegemarannya di dunia: menjadi seorang ayah.

Bintang mantan “Fixer Upper” dibuka pada minggu ini kepada majalah Country Living tentang apa yang dimaksudkan oleh ayah kepadanya, dan kenapa dia suka merayakan cuti dengan keluarga yang terus berkembang – dan kata-katanya akan mendapat semua orang dalam semangat Hari Bapa.

“Saya benar-benar percaya bahawa saya adalah lelaki paling beruntung di dunia untuk mempersembahkan empat bayi cantik ini,” katanya. “Hands down, itu tugas kegemaran saya semua.”

Awwww!

Hari Bapa mempunyai nilai sentimental untuk bintang HGTV juga: “Saya tidak akan pernah melupakan Hari Bapa pertama saya selepas anak sulung kita, Drake, dilahirkan,” katanya. “Saya masih ingat merasakan kebanggaan dan kesyukuran kerana diberkati dengan hadiah bapanya, dan perasaan-perasaan itu hanya semakin meningkat selama bertahun-tahun.”

Chip dan isterinya yang berusia 15 tahun, bekas pemain “Fixer Upper” Joanna Gaines, adalah ibu bapa kepada Drake, 13; Ella, 11; Duke, 9; dan Emmie, 8. Pasangan itu mengumumkan pada bulan Januari bahawa mereka menjangkakan anak kelima mereka, yang mereka merayakan awal bulan ini dengan pancuran mandi bertemakan buku bertemakan buku.

“Anak-anak sentiasa mencurahkan hati mereka kepada hadiah buatan sendiri,” kata Gaines kepada Country Living ketika ditanya mengenai rencana ayahnya. “Saya katakan ada peluang yang cukup baik, saya akan bangun dengan bau biskut Jo di dalam ketuhar. Itulah hari yang hebat dalam buku saya!”

Kami tidak pasti apa yang anak-anak akan tampil dengan tahun ini, tetapi diberikan perniagaan musim panas kreatif Ella yang menjual barangan buatan sendiri buatan sendiri, kami yakin dia akan mempunyai sesuatu yang manis untuk dimakan.

“Kami mempunyai segala-galanya yang diingini hati kita,” kata Chip tentang keluarganya yang terakhir Hari Bapa. “Saya tidak nampak bagaimana kita boleh menjadi lebih bahagia.”

Kami menghantar cintakan dan kesyukuran kami kepada Chip dan semua ayah yang luar biasa pada hujung minggu ini.

Joanna Gaines dan Chip Gaines bercakap tentang buku masakan baru, bayi No. 5

Apr.24.201805:39