Ini ayam belanda menyelamat akan meraikan Kesyukuran dengan pal yang terbaik – seekor anjing

Pada Hari Kesyukuran, Blossom ayam belanda akan keluar mendaki dengan sahabatnya, seekor anjing bernama Minnow, dan ibu angkatnya, Abbie Hubbard.

“Ia juga salah satu aktiviti Minnow yang sangat disukai dan saya fikir dia berasa bangga menjadi pendaki dengan Blossom. Saya pasti,” kata Hubbard HARI INI. “Kemudian kami akan mempunyai makanan berasaskan tumbuhan yang indah di rumah. Blossom dan Minnow sayang sayuran sayang sehingga akan ada banyak.”

Penyelamat dog and rescue turkey are the best of friends
Hubbard merasakan dia diberi Blossom “sekeping akar kalkun liar” kembali dengan mengambilnya mendaki, bersama dengan Minnow anjing.Abbie Hubbard

Blossom adalah pelengkap ayam belanda Hubbard. Hubbard berusia 40 tahun dan tinggal di Virginia utara, di mana beliau adalah timbalan pengarah Liga Kebajikan Haiwan di Alexandria. Dia mengambil Blossom dalam beberapa bulan yang lalu, selepas burung yang kemudian berusia lima minggu itu diselamatkan dari rumah sembelih.

Hubbard tidak asing dengan mengalu-alukan haiwan dari ladang daging. Terdahulu tahun ini, dia merawat ayam penyelamat bernama Chickpea sehingga Chickpea sudah tua dan cukup sihat untuk pergi ke Burgundy Farm, sebuah sekolah yang juga merupakan rumah bagi haiwan. Minnow, anjing Hubbard, juga diselamatkan dari perdagangan daging anjing.

“Hati saya berdegup untuk haiwan ternakan,” kata Hubbard.

Penyelamat dog and rescue turkey are the best of friends
Blossom dan Minnow berpakaian seperti Wonder Woman for Halloween.Abbie Hubbard

Minnow juga tidak. Dia sentiasa mengalu-alukan haiwan peliharaan Hubbard dengan kaki terbuka.

Ketika Blossom tiba, sebagai contoh, Hubbard tidak membuka pintu kepada pembawa. Minnow “pergi betul-betul kepadanya dengan cara yang sangat lembut dan mesra. Dia mengarahkannya dan menciumnya dan kemudian membawanya ke ruang tamu,” kata Hubbard..

Mereka telah tidak dapat dipisahkan sejak – tidur bersama-sama, bersiar-siar bersama-sama, bahkan menyapa trik-atau-perlakuan pada Halloween berpakaian kembar Wonder Woman kostum.

“Kami mempunyai garis di pintu orang yang ingin berjumpa dengannya. Banyak orang bertanya sama ada mereka boleh mengambil gambar,” kata Hubbard..

Penyelamat dog and rescue turkey are the best of friends
Trick-or-treaters terkejut, dan gembira, untuk bertemu dengan kedua-dua mereka. Abbie Hubbard

Kesyukuran akan menjadi pahit. Ini sebahagiannya kerana Hubbard sangat suka Blossom “tetapi saya berasa sedih bahawa saya tidak dapat menyelamatkan semua jenisnya,” katanya. “Saya percaya seekor ayam belanda, atau mana-mana haiwan, boleh menyuburkan jiwa kita jauh lebih banyak daripada makanan yang boleh dimakan.”

Itulah bukan satu-satunya sebab. Yang lain adalah bahawa tidak lama lagi, Blossom akan meninggalkan rumah Hubbard dan menyertai Chickpea ayam di Burgundy Farm.

Hubbard tahu Blossom akan menjadi yang paling gembira di ladang itu – dan yang mempunyai Blossom akan menjadi indah untuk anak-anak yang menghadiri Burgundy, juga.

Dia juga tahu dia – dan Minnow – akan merindui Blossom, sangat putus asa.

View this post on Instagram

We are family! #worldveganday

A post shared by Abbie loves Minnow & Blossom (@minnow.and.blossom) on

Ia bukan akhirnya. Malah apabila Blossom berpindah ke Burgundy Farm, Hubbard merancang untuk mengumpul ayam belanda pada pagi Ahad. Dia akan mengambil Blossom dan Minnow keluar untuk kenaikan biasa mereka – seperti yang satu kumpulan rakan-rakan yang luar biasa ini akan memulakan Kesyukuran ini.

“Minnow dan Blossom mengingatkan saya setiap hari tidak ada hadiah yang lebih besar daripada kehidupan,” kata Hubbard. “Itu adalah Kesyukuran kepada saya.”