Tonton jawapan kepala-kepala Miss America untuk bertanya tentang Tom Brady, Deflate-Gate

Sebelum Miss Georgia Betty Cantrell dimahkotai Miss America pada malam Ahad, dia diminta memberi dia soalan mengenai masa kita: Adakah Tom Brady menipu?

Cantrell mempunyai masa 20 saat untuk menimbang di pertembungan Deflate-Gate yang mengelilingi gelandang New England Patriots, dan jawapannya yang menggembirakan membawanya dari tidak pasti pasti berfikir dia ditipu.

Betty Cantrell
Miss Georgia Betty Cantrell dinobatkan sebagai Miss America 2016 oleh Miss America 2015 Kira Kazantsev pada pertandingan Miss America 2016, Ahad, 13 September 2015, di Atlantic City, N.J.Mel Evans / AP

“Adakah dia menipu?” Cantrell berkata. “Itu persoalan yang sangat baik, saya tidak pasti, saya fikir saya perlu berada di sana untuk melihat bola dan merasakannya untuk memastikan jika ia tergelincir atau tidak tergelincir, tetapi jika ada soalan di sana Ya, saya fikir dia ditipu Jika ada soalan yang perlu saya fikir dia pasti ditipu dan dia sepatutnya digantung kerana itu tidak adil. “

Jadi Brady mungkin tidak ditipu tetapi jika ada soalan tentangnya maka dia pasti ditipu dan harus digantung sekarang … Got it. Kes ditutup.

Nasib baik untuk Cantrell, jawapannya di seluruh tempat itu tidak cukup pada tahap flub “pendidikan yang lebih baik” Miss Utah pada tahun 2013, dan dia masih mampu membawa pulang kemenangan.

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.

Suara Miss America menyokong ratu kecantikan dalam talian

12.12.201501:33