Tina Fey menukar cermin mata tangannya

Et tu, Tina?

Pelawak Amerika yang paling dikasihi nampaknya telah menaik taraf penampilannya. Pada hari Selasa, Tina Fey mendedahkan kacamata “hipster” lebih besar, lebih tebal dan lebih tebal, menjadikan kita tertanya-tanya: Adakah dia telah bersara dengan kacamata yang terkenal dengan Liz Lemon?

Tina Fey as Liz Lemon in NBC's
Tina Fey sebagai Liz Lemon dalam “Rock” NBC.NBC / Hari ini

Aksesori yang paling dikenali bintang “30 Rock” telah menyertai dia sejak hari bertajuk “Saturday Night Live”, dan telah dikaitkan dengan sikap pelakon wanita itu. Ucapan tandatangannya juga mempunyai kemasukannya sendiri dalam Urban Dictionary: “Kacamata mata yang berbentuk rusuk atau sebaliknya sangat nerdy, biasanya dicirikan sebagai sesuatu yang dipakai oleh pustakawan, setiausaha nakal, atau calon naib presiden A.S..”

Dan mereka diabadikan dalam sketsa “Saturday Night Live” yang terkenal tahun 2008, di mana Hillary Clinton (yang dimainkan oleh Amy Poehler) tulang rusuk Sarah Palin (dimainkan oleh Tina Fey) tentang gelas Tina Feynya. (Semua sangat meta.)

Tina Fey makes an appearance on MTV's Total Request Live at MTV Studios in New York on April 22, 2008.
Bingkai Tina Fey membuat penampilan di Total Request Live MTV di MTV Studios di New York pada 22 April 2008.Evan Agostini / Hari ini
Tina Fey at Comic-Con 2010 on July 22, 2010 in San Diego, California.
Tina Fey di Comic-Con 2010 pada 22 Julai 2010 di San Diego, California. John Shearer / Today

Tetapi bingkai baru Fey adalah sejenis spesifikasi hitam bergaya sekarang yang dilihat di seluruh tempat.

Selebriti melihat sukan pelbagai bingkai tebal dari Rihanna dan Kim Kardashian kepada Anne Hathaway di atas permaidani merah. Dan jangan lupa orang yang memakai mereka sebelum mereka sejuk – Woody Allen dan Iris Apfel. Bingkai yang terjangkau boleh didapati di mana-mana hari ini, dari Urban Outfitters hingga Warby Parker.

Tidak prescription necessary: Even Kim Kardashian, seen ping in Beverly Hills on Jan. 7, 2012 is in on the trend.
Tiada preskripsi diperlukan: Walaupun Kim Kardashian, melihat ping di Beverly Hills pada 7 Januari 2012 berada dalam trend.JB Lacroix / Hari ini

Gelas juga muncul dalam berita – mereka membuat tajuk utama tahun lepas apabila lima orang yang dibicarakan untuk siri pembunuhan di bawah D.C. yang memakai mereka di mahkamah, pendakwa raya yang dituntut adalah cubaan untuk mendapatkan simpati juri. (Donning sepasang cermin mata semasa percubaan seolah-olah menjadi trend baru dalam aksesori mahkamah, dengan seorang peguam juga memanggilnya “pertahanan nerd,” menurut Esquire.com.)

Apa pendapat anda mengenai wajah baru Fey??

Lebih dari TODAY:

Tina Fey tidak akan mempertimbangkan pertunjukan Oscar ‘super keras’

Bersesuaian bersalin? Gaya kehamilan Kardashian dikritik