Selepas tragedi, inilah citarasa seorang pereka kegemaran remaja yang menghormati hidupnya

Seorang peminat Lilly Pulitzer yang mati dalam kemalangan tragis kini akan diingati dengan cara yang unik, terima kasih kepada jenama ikonik itu.

Lilly Pulitzer mencipta cetakan khusus untuk Raven Little-White, seorang remaja North Carolina yang sering memakai rekaan berwarna-warni jenama itu..

Raven Little-White
Raven Alexandrea White.Raven White / Facebook

“Dia akan bersuara – dia suka fesyen,” Cassie Britt, sepupu remaja, memberitahu HARI INI.

“Ini jenama kegemarannya,” kata Britt, 32 tahun. “Ia adalah pereka kegemarannya, dia menyukai semua cetakan, dia suka warna-warna cerah. Terdapat beberapa gambar di sana tanpa pakaian Lilly Pulitzer.”

Little-White, 16, dari Whiteville, Carolina Utara, meninggal dunia pada 2 Ogos, menurut sebuah berita kematian. Tubuhnya ditemui di Danau Waccamaw selepas dia tergelincir dan jatuh dari sebuah perahu, melaporkan WECT, sebuah stesen TV bersekutu NBC di Wilmington. Pada pengebumiannya pada hari Ahad, ramai tetamu tiba memakai label yang dia sayangi.

“Separuh keluarganya memilikinya, sama ada selendang, baju, rok,” kata Britt, dari Chadbourn yang berdekatan, North Carolina. “Hanya kawan-kawannya memakai pakaian Lilly Pulitzer.”

BERKAITAN: Selepas seorang teman meninggal dunia, remaja-remaja ini memakai pakaian prom untuk menjaga ingatannya hidup

Ramai cerita mengenai remaja itu menceritakan cintanya kepada jenama, yang terkenal dengan cetakan berwarna cerah dan pastelnya.

Raven Little-White
Raven Little-White dengan adik perempuannya, semua memakai Lilly Pulitzer.Diberkati oleh Cassie Britt

“Meraikan kehidupan yang cerah dari Raven White,” tulis Lilly Pulitzer di Facebook, berkongsi gambar cetakan peribadi yang dibuat dalam penghormatan Little-White. “Print Studio begitu tersentuh oleh semua mesej dari rakan-rakan dan keluarganya tentang cintanya kepada Lilly.”

Ia tidak jelas bagaimana cetakan akan digunakan (jenama itu enggan memberi komen kepada HARI INI), tetapi peminat, serta orang-orang remaja yang tersayang, telah digerakkan oleh isyarat jenis.

“Ini amat bermakna kepada masyarakat, keluarga dan rakan-rakan Raven White,” tulis seorang wanita. “Harap anda membuat satu ton cetakan ini, kerana anda mempunyai pesanan besar untuk mengisi di sini di NC!”

BERKAITAN: Barisan fesyen Lilly Pulitzer di Target menjual selepas membeli kegilaan

“Dia akan menyukai ini dan bangga!” satu lagi menulis.

Britt memanggil sepupunya sebagai “gadis cantik, cantik” dengan “senyuman berjangkit,” yang seolah-olah sesuai untuk peringatan unik dan menyentuh.