Saudara-saudara ‘Keluarga Moden’ Sarah Hyland, Ariel Winter saling membantu dengan keyakinan diri

Sejak lapan musim lalu, bintang “Keluarga Moden” Ariel Winter telah berkembang menjadi seorang wanita muda yang penuh dengan keyakinan dan tidak takut untuk berkongsi beberapa kisahnya yang paling peribadi.

Bintangnya, Sarah Hyland, mengatakan dia mungkin ada hubungan dengan sikap Winter, sesuatu yang dia bangga.

https://www.instagram.com/p/BP0ainljqgF

“Saya fikir kita – saya, Julie Bowen dan Sofia Vergara – membantunya yakin dengan tubuhnya dan dirinya sendiri,” Hyland berusia 26 tahun memberitahu majalah People baru-baru ini..

“Maksud saya, dia berumur 11 tahun ketika saya bertemu dengannya,” dia meneruskan. “Saya berusia 18 tahun. Saya cuba menjadi model peranan yang baik untuknya, dan seorang kakak perempuan yang benar untuknya kerana dia seorang gadis kecil yang manis.”

The 22nd Annual Screen Actors Guild Awards
Sarah Hyland (l.) Dan Ariel Winter di Screen Actors Guild Awards pada 2016 di Los Angeles.Getty Images

Sebahagian daripadanya berasal daripada mempunyai imej diri yang kuat, kata Hyland, yang jelas menjadi model peranan bagi remaja itu. Selama bertahun-tahun, Hyland telah berucap secara terbuka mengenai masalah kesihatannya, termasuk tinggal dengan displasia buah pinggang. Sementara itu, Winter juga telah bersuara mengenai pengurangan dada, dan mengenai pilihannya dalam pakaian.

Ariel Winter and Sarah Hyland - Season 4 Episode 1
Ariel Winter dan Sarah Hyland pada “Keluarga Moden.”ABC

Dalam satu esei Mei ini, Winter memberitahu KATEGORI HARI INI dia juga mengiktiraf Vergara untuk membantu dia berasa baik tentang dirinya. “Sungguh susah untuk saya,” katanya. “Saya tidak peka terhadap masa yang lama, dan kemudian saya sampai ke tahap di mana saya mempunyai banyak model peranan yang sangat indah.

“Saya mempunyai Sofia Vergara, untuk satu perkara, yang berkembang dengan bekerja dengannya adalah luar biasa kerana saya dapat melihat betapa yakinnya dia berada di dalam tubuhnya dan berapa banyak dia memeluk lengkungnya,” tambahnya..

“Ia adalah tentang yakin pada diri sendiri, dan tidak membiarkan kata-kata kebencian orang sampai kepada anda,” kata Hyland. “Hanya mengelilingi diri anda dengan positif dan tidak membiarkan negativity sampai kepada anda.”

Sisters: mereka melakukannya untuk diri mereka sendiri!

Ikut Randee Dawn di Twitter.