Remaja memakai pakaian prom ibunya 22 tahun kemudian: ‘Saya hanya menyukainya’

Sesetengah perkara tidak pernah keluar dari gaya – dan pakaian ini adalah bukti.

Seorang remaja baru-baru ini memakai pakaian yang sama dengan ibunya yang memakai prom pada tahun 1995 untuk prom kanannya pada 22 April di Hilliard, Ohio. Dan Ally Johnson kelihatan sama seperti ibunya melakukan semua tahun yang lalu.

“Saya mencubanya dan ia sesuai dengan sempurna,” Johnson, 18, memberitahu Style TODAY. “Ia tidak memerlukan apa-apa perubahan, saya hanya menyukainya dari yang kedua saya mencubanya.”

Gaun itu terkena tarian.

“Orang ramai terkejut, mereka tidak fikir boleh jadi pakaian prom senior ibu saya,” kata Johnson. “Ia kembali bergaya, ia kelihatan seperti vintage, lama Hollywood.”

Ibu Johnson memakai gaun itu 22 tahun yang lalu, dan mengatakan bahawa ibunya sendiri yang mengambilnya.

remaja who wore her mom's prom dress 22 years later. Ally Johnson, prom
Ally Johnson memakainya dengan pakaian prom ibunya. ihsan Ally Johnson

“Pada masa itu, kami tidak mempunyai pilihan dalam talian, dan kami telah melawat 10 kedai,” kata ibu Lori Johnson, 39, kepada Gaya TODAY. “Akhirnya kami pergi ke kedai vintaj dan ibuku mendapati pakaian ini dan dia menyukainya. Pada mulanya, saya suka, ‘Saya tidak tahu jika saya benar-benar suka pakaian itu,’ tetapi saya mencuba dan saya benar-benar menyukainya . “

BERKAITAN: ‘Pakaian impian saya’: Wanita menyerahkan gaun perkahwinan 60 tahun kemudian

Ibunya – nenek Johnson – telah berpakaian pada masa ini.

“Saya tahu dia menyimpannya, tetapi ia lucu, dia berkata, ‘Baiklah, anda tidak pernah tahu, mungkin suatu hari nanti anda akan mempunyai anak perempuan dan dia akan memakainya,” kata Lori Johnson. “Saya tidak pernah fikir akan datang.”

remaja who wore her mom's prom dress 22 years later. Lori Johnson, prom
Lori Johnson sebelum prom itu pada tahun 1995. Anak perempuannya memakai pakaian yang sama 22 tahun kemudian. ihsan Ally Johnson

“Ia hanya membuat saya sangat gembira, kerana kami sangat sama, dan melihat dia memakai baju itu membawa saya kembali apabila saya pergi untuk prom dan memikirkan dia membesar dan sekarang dia akan prom,” katanya meneruskan. “Ia hanya masa yang istimewa.”

Sekarang bahawa pakaian itu adalah pusaka, remaja itu mengatakan dia berharap ia akan diserahkan kepada generasi lain.

“Walaupun anak perempuan saya tidak mahu (memakai pakaian), saya akan membuatnya,” kata Johnson, ketawa. “Sekarang kita perlu!”

Wanita memakai pakaian perkahwinan dari tahun 1957 untuk merayakan ulang tahun ke-60

Mac.08.201700:53

Loading...