Milo Ventimiglia mencukur stik tanda tangan Jack Pearson: Lihat wajah barunya

Jack Pearson hanya selamat mencukur!

Pasti, tiga minggu yang lalu, penonton “Ini Ini Kita” menyaksikan keluarga Pearson yang dikasihi mengambil nafas terakhirnya (mungkin), tetapi sebenarnya Milo Ventimiglia, pelakon yang memainkan Pearson, yang kita sedang bercakap di sini.

Milo Ventimiglia mencukur misai, membuktikan Jack benar-benar mati

Feb.28.201800:22

Rambut muka pelakon – berikannya kumis, janggut atau janggut penuh – telah menjadi lebih daripada wajah tandatangan Papa Pearson. Ia juga berfungsi sebagai petunjuk visual untuk peminat yang memikirkan mana bahagian plot melompat masa mereka menonton.

Tetapi Ventimiglia tidak perlu bimbang tentang itu untuk sementara waktu.

Penggambaran untuk musim dua peminat selesai minggu lalu, sehingga lelaki terkemuka baru-baru ini mendapati dirinya bebas untuk menanggalkan ‘stache.

Pada hari Jumaat, ketika dia meninggalkan treler yang terletak di belakangnya, Ventimiglia berkongsi foto memamerkan cukurannya baru-baru ini.

“Secara rasmi dibalut #ThisIsUs musim 2,” dia menulis bersama tembakan itu. “Mudah-mudahan kita dapat menikmati beberapa (episod) yang lalu Sudah tidak sabar untuk kembali ke musim 3.”

Dan pada hari Isnin, para peminat mendapat perhatian yang lebih dekat, terima kasih kepada pencinta rambut selebriti Ashley Steicher, yang mengambilnya kredit untuk “musim akhir” Ventimiglia. (Steicher juga baru-baru ini memberi bintang “Mandy Moore” ini bersama-sama dengan wajah baru yang baru.)

Bintang berwajah baru pasti akan membiaknya kembali apabila dia kembali ke set musim depan. Tetapi penonton tidak perlu menunggu lama untuk melihat rambut wajahnya lagi.

Musim 2 mungkin berakhir untuk pelakon dan krew, tetapi bagi peminat, masih terdapat dua episod yang tersisa!

Mandy Moore bereaksi terhadap kematian Jack pada ‘Ini Ini Kami’: ‘Ia memberi kesan kepada kita juga’

05.05.201803:38