Lihat respon sempurna ahli meteorologi ini kepada badan penipu: ‘Girl, bye’

Ramalan cuaca hujung minggu membawa lebih dari sekadar langit yang cerah dan suhu tinggi untuk seorang ahli meteorologi di stesen tempatan di Syracuse, New York.

Ahli meteorologi CNY Central Molly Matott menerima tindak balas daripada penonton untuk pilihan pakaiannya pada hari Sabtu – dan apa yang dia katakan kepada pembenci itu akan memberi inspirasi kepada anda untuk memakai apa sahaja yang anda mahukan.

BERKAITAN: Model berusia 60 tahun adalah bintang baru baju renang H & M

WUSA 9 melaporkan bahawa seorang penonton wanita yang “tidak mahu berminat” menulis kepada Mattot untuk meninggalkan komen mengenai penampilannya di udara, tetapi tidak menahan diri secara terang-terangan mengalahkan “lemak bodoh ketiak” dan ” perhiasan. “

“Saya tidak tahu, siapa yang mengenakan pakaian Molly dan saya tidak cuba untuk menonjol atau tidak baik tetapi cara dia berpakaian hari ini kelihatan seperti dia datang terus dari malam ke bandar untuk bekerja!

“Kesedihan yang baik, mempunyai sedikit kesopanan dan menjadi lebih bersahaja dan konservatif dalam pakaian anda. Ada begitu banyak perkara yang berlaku di sini dan tidak seorang pun daripada mereka yang baik, pelbagai adalah dari lemak bodoh, perhiasan, benturan warna, DAN solek …. Saya hanya menghidupkan set televisyen saya dan digoncang ke inti (hampir) pada pandangan semua yang terjadi pada awal pagi Sabtu! “

Sheesh, bercakap tentang kritikan yang tidak berasas. Bolehkah seorang gadis hanya menjalankan tugasnya??

BERKAITAN: Ariel Winter slams body-shamers dalam talian: ‘I look HOT in that dress’

Matott cepat ke Instagram untuk berkongsi maklum balas emelnya. “Tugas saya adalah memberikan ramalan terbaik dan paling tepat dengan cara yang mudah difahami. … Saya minta maaf kerana anda memilih untuk memberi tumpuan kepada penampilan saya dan ‘underarm boob fat’ sebaliknya. Mungkin kali seterusnya anda ingin menerbitkan e-mel yang tidak perlu ke profesional televisyen, anda juga ingat bahawa kurang lebih, “tulisnya mengikut tangkapan skrin.

Sebelum menetapkan akaunnya secara peribadi, Matott berkongsi kapsyen berikut bersama-sama:

“Saya berasa SANGAT BAIK tentang diri saya hari ini untuk TIDAK membalas e-mel ini yang jahat (kiri atas). Jika sesiapa pun mempunyai komen mengenai fat saya” underarm boob, “saya akan membawa mereka sekarang.

“UPDATE: orang ini menulis semula dan tidak dapat memahami reaksi saya terhadap ‘kritikan membina’ mereka. Selamat tinggal perempuan. “

Kami suka gal yang boleh menenangkan dirinya dan bercakap menentang badan yang menyamar pada masa yang sama. Awak pergi, Molly!

Kejadian pakaian meteorologi Liberte Chan menimbulkan perdebatan mengenai pakaian pejabat

Mei.17.201603:12