Lihat penampilan yang paling cantik dari permaidani merah CMA Awards

Bintang-bintang keluar untuk malam terbesar muzik negara pada hari Rabu: Anugerah CMA Tahunan ke-51.

Dari Faith Hill hingga Pink (dengan anak perempuannya Willow) dan kegemaran peminat Carrie Underwood, permaidani merah adalah pemandangan indah yang memukau. Para pemuzik ini pasti membawa A-permainan mereka apabila ia datang untuk berpakaian.

Luke Bryan, Garth Brooks, Keith Urban, lebih banyak: Mengenai Anugerah CMA Anugerah Merah

19.09.201702:18

Lihatlah di bawah untuk melihat pemandangan yang paling mempesonakan pada malam itu. Kami pasti anda tidak akan kecewa!

Carrie Underwood

Carrie Underwood
Ini warna berani kelihatan cantik di Carrie Underwood. Getty Images

Carrie Underwood membuktikan bahawa kobalt biru pastinya warna. Tuan rumah malam itu memakai gaun bahu dengan lengan ruffle besar dan leher V-jatuh. Ia adalah satu kenyataan … dengan cara yang terbaik!

Kimberly Schlapman

Kimberly Schlapman
Kimberly Schlapman membuktikan baldu sentiasa menjadi pilihan yang elegan. AP

Velvet adalah salah satu trend terbesar musim ini dan Kimberly Schlapman Little Big Town berada di dalam gaun lajur ini. Tebal tinggi dan tali pinggang yang dihiasi menambahkan sesuatu yang istimewa.

Merah jambu

Merah jambu at the CMAs
Seperti ibu, seperti anak perempuan! Pink dan anak perempuannya Willow dibuat untuk pasangan yang sempurna di atas permaidani merah. Getty Images

Bolehkah Pink membawa tarikh cuter??

Penyanyi “Apa Mengenai Kami” memakai gaun putih bertingkat dengan lengan kenyataan, leher yang terjun dan tali pinggang hitam. Willow anak perempuannya menyalurkan getaran puteri manis dalam gaun tentera lautnya dengan sedikit berkilau.

Garth Brooks

Garth Brooks
Garth Brooks ‘kelihatan tidak lengkap tanpa topi tandatangannya. Reuters

The Entertain of the Year pemenang memakai ensemble serba hitam lengkap dengan bot koboi dan topi tandatangannya. Satin pinggang itu memberikan elemen yang elegan.

Garth Brooks mengakui liputan lipatan semasa CMA

19.09.201701:05

Reba McEntire

Reba McEntire
Gaun kelabu arang berusia 62 tahun itu mempunyai beberapa bling dan pizzazz.Getty Images

Legenda muzik negara itu memakai baju abu-abu yang berpeluh pinggang, yang menggelegar yang menunjukkan angkanya. Tassel ditambah di bahu memberikan pakaian pizzazz.

Faith Hill dan Tim McGraw

Iman Hill & Tim McGraw
Faith Hill memakai gaun Armani Prive yang cantik manakala Tim McGraw betul-betul mengikut trend dengan blazer baldu. Getty Images

Pasangan muzik negara ini pasti tahu satu atau dua perkara mengenai pakaian untuk permaidani merah. Faith Hill mengenakan gaun hitam yang sangat canggih dan meletakkan rambutnya di atas topi bergaya dengan bibir merah tebal. Tim McGraw bersenang-senang dengan blazer merah. Sudah tentu, pandangannya tidak lengkap tanpa topi koboi hitam.

Lea Michele

Lea Michele
Lea Michele kelihatan seperti bintang rock di nombor Zuhair Murad berbulu ini. AP

Lea Michele berseronok dengan pakaian mini manik dengan lengan bulu. Dia berpasangan dengan selipar strappy dan ekor kuda yang anggun, jadi pakaian itu boleh benar-benar bersinar.

Lauren Alaina

Lauren Alaina
Lauren Alaina menyimpan sekurang-kurangnya aksesorisnya untuk membiarkan gaun ini mengambil peringkat tengah. AP

Runner-up American Idol memakai gaun gaya bergaya peplum dengan anting-anting malang yang sesuai. Butiran leher tinggi dan cut-out membuat pakaian ini menjadi stunner sebenar.

Niall Horan

Niall Horan
Penyanyi-pencipta lagu itu mengambil saman tentera klasiknya sehingga takik. Getty Images

Niall Horan membuktikan bahawa saman tidak perlu membosankan. Sebenarnya, saman tentera lautnya diliputi dalam corak jacquard yang bergaya dengan butiran tambahan khusus di seluruh.

Jessie James Decker

Jessie James Decker
Jessie James Decker mempunyai aksesori terbaik: satu benjolan bayi yang menggemari!AP

Penyanyi negara, yang hamil dengan anak ketiganya, kelihatan berseri merah ceri merah-gaun bahu yang menunjukkan benjolan bayi yang semakin meningkat. Dia menarik balik gelombang panjangnya ke dalam ekor kuda yang rendah untuk melengkapkan pandangannya.

Kelsea Ballerini

Kelsea Ballerini
Gaun Kelley Ballerini, Michael Kors adalah yang paling terkenal di karpet merah. AP

Kelsea Ballerini kelihatan cantik dalam gaun putih yang dihiasi dengan terperinci lubang V dan leher yang indah. Dia menambah klip rambut yang hampir sama dengan gelombang yang lembut dan retro untuk melengkapkan rupa.

Miranda Lambert

Miranda Lambert
Miranda Lambert kelihatan seperti puteri ais cantik dalam gaun biru muda ini. Getty Images

Miranda Lambert kelihatan cantik dalam gaun biru berais ini dengan memakai tali pinggang yang mudah. Tiruan kain tulle atas dan lembut membuat pakaian ini sangat elegan dan cantik. Dia menyimpan rambutnya dengan mudah dan soleknya lembut, jadi gaun itu boleh menjadi pertunjukan.

Thomas Rhett

Thomas Rhett
Thomas Rhett memberikan rupa hitamnya dengan sesuatu yang istimewa dengan tali leher dan selendang yang terseret. Getty Images

Semua hitam pastinya merupakan salah satu trend besar bagi lelaki di atas permaidani merah, tetapi Thomas Rhett memberi pandangannya sedikit rempah dengan tali leher yang berani dan mencetak loafers.

Lilliana Vazquez

The 51st Annual CMA Awards - Arrivals
Lilliana Vazquez memakai gaun mini Zhivago satu bahu yang tidak simetris. WireImage

Ahli Laskar Gaya Hari Ini Lilliana Vazquez memukul permaidani merah yang kelihatan hebat seperti biasa dalam pakaian mini putih satu bahu. Dia melengkapkan rupa dengan klac bergaya dan beberapa pin bobby yang sejuk di rambutnya.

Kellie Pickler

Kellie Pickler
Kellie Pickler sudah bersedia untuk berpesta di nombor berbulu yang menyeronokkan ini. AP

Bulu sentiasa idea yang baik pada permaidani merah dan American Idol alum membuktikannya. Pakaian mininya terlalu banyak berkilau. Dia menariknya kembali ke kemuncak bergaya, jadi pakaian itu boleh mendapat semua perhatian yang sepatutnya.

Keith Urban

Keith Urban
Keith Urban juga meneruskan trend sepanjang malam. AP

Pemenang Single of the Year menyimpan perkara-perkara yang keren dan kasual dengan memasangkan baju hitamnya yang berkilauan dengan kemeja-T.

Russell Dickerson

Russell Dickerson
Michael Loccisano / Getty Images

Penyanyi pop negara memilih saman combo hitam-dan-biru yang begitu anggun.