Lihat pandangan pertama Cher sebagai wajah baru Marc Jacobs

Sudah tentu merawat untuk melihat siapa yang Marc Jacobs memilih untuk membintangi iklannya, dan pereka fesyen tidak mengecewakan dengan kempen terbarunya.

Cher adalah wajah baru Marc Jacobs

Mei.28.201500:21

Penyanyi ikonik Cher adalah wajah baru jenama itu, muncul dalam imej untuk kempen iklan Musim Gugur Jacobs ‘2015. Berita itu dilancarkan di Instagram dan dalam iklan di Women Wear Daily. Cher, 69, juga merupakan tarikh Jacobs untuk Met Gala awal bulan ini di New York, yang muncul di permaidani merah di gaun berjalur panjang lantai.

Gambar:
Cher dan pereka fesyen Marc Jacobs menghadiri “China: Melalui The Looking Glass” Kostum Manfaat Institut Kostum di Muzium Seni Metropolitan pada 4 Mei.Andrew H. Walker / Getty Images

“CHER yang menakjubkan dan cantik!” Jacobs menulis di Instagram hari ini, berkongsi foto penyanyi itu dalam ensembilan hitam yang penuh dengan skirt, jaket dan sarung tangan yang dipotong oleh David Sims..

“Ini hanya permulaan … Lebih banyak untuk datang !!” tambahnya.

Iklan adalah contoh terbaru model lama yang disandarkan untuk kempen utama dalam industri fesyen. Jacobs juga memaparkan pelakon Jessica Lange, 66, dalam kempen kecantikan, dan bintang Iris Apfel yang berusia 93 tahun dalam iklan untuk tukang emas Alexis Bittar. Pengarang Joan Didion, 80, baru-baru ini menghadapi Celine, dan penyanyi Joni Mitchell, 71, telah muncul dalam kempen iklan untuk Yves Saint Laurent.

Bagi Cher dan Jacobs, kasih sayang nampak sama. Penyanyi itu memanggil Jacobs sebagai “putera” di Twitter selepas Met Gala.

Jacobs tidak asing dengan memilih bintang-bintang yang tidak konvensional untuk kempennya. Dia menampilkan model yang tidak diketahui serta wajah-wajah terkenal Miley Cyrus, Victoria Beckham, Michael Stipe, Helena Bonham Carter, Dakota Fanning dan banyak lagi.

UPDATE: Willow, anak perempuan Willow, juga bintang dalam kempen terbaru Marc Jacobs.