Lihat bagaimana Blake Lively memberi penghormatan kepada keluarganya di Met Gala

Blake Lively mungkin gaya maven dan bintang Hollywood, tetapi dia juga seorang ibu dan isteri yang memegang keluarganya dekat – sesuatu yang dia menunjukkan dunia di Met Gala 2018.

Pelakon itu terkejut dengan gaun cantik yang dihiasi dengan permata bernilai $ 2 juta dan tumit Christian Louboutin. Tetapi perhatikan dengan teliti dan anda akan melihat kenyataan gaya lain yang lebih besar daripada yang lain.

Syurgawi Bodies: Fashion & The Catholic Imagination Costume Institute Gala
Dia Dipasupil / WireImage

Itulah dompetnya.

Syurgawi Bodies: Fashion & The Catholic Imagination Costume Institute Gala
Jackson Lee / Getty Images

Suaminya, Ryan Reynolds, tidak dapat membuat acara itu, kerana dia di luar negara mempromosikan “Deadpool 2.” Dan ia tidak mengatakan bahawa Lively, seperti mana-mana celeb lain, tidak boleh membawa anak-anak ke perayaan yang sangat mewah.

Tetapi itu tidak menghalangnya untuk menunjukkan bahawa keluarganya sentiasa di dalam hatinya, atau dalam kes ini, tangan. Dia membawa klac Judith Leiber Couture yang dihiasi dengan puncak keluarga yang diilhamkan oleh zaman pertengahan.

(Klik anak panah kecil untuk melihat tembakan lebih terperinci dalam dompet.)

https://www.instagram.com/p/Bif4QUgAkh0

Pada dompet itu adalah huruf “B,” “R,” “J” dan “I” (inisial pertama setiap ahli puaknya: Blake, Ryan, James dan Ines). Di sisi lain klac adalah ikonografi “hati suci”, sesuai dengan tema agama malam itu.

Sudah jelas Lively adalah isteri dan ibu yang bangga.

Ensemble hiasannya bukan satu-satunya perkara yang orang bercakap. Lelaki berusia 30 tahun itu dilaporkan berkata kepada jurugambar untuk “menenangkan” ketika mereka menjerit dengan nyaring, menantang perhatiannya. (Bolehkah anda menyalahkan mereka?)

Bergaya, berorientasikan keluarga dan lucu – Lively adalah seorang ratu dalam ritusnya sendiri.

Kathie Lee dan Hoda memilih fesyen Met Gala kegemaran mereka

Mei.08.201803:31