Lena Dunham mempunyai potongan rambut yang sangat pendek dan pendek – lihat wajahnya yang baru!

Baru ‘buat siapa ini? Pencipta “Gadis” Lena Dunham memulakan penampilan baru dengan potongan rambut pendek yang tegas menerusi selfie yang dikongsi bersama dengan Instagram pada hari Isnin.

View this post on Instagram

Your mom's therapist friend she leaves your dad for

A post shared by Lena Dunham (@lenadunham) on

“Rakan terapis ibu anda dia meninggalkan ayah anda,” dia memaparkan foto dengan sedikit humor lidah. Dalam foto itu, Dunham, 31, kelihatan tanpa tisu sementara memakai sepasang anting-anting manik, dangly dan krim kasmir krim untuk melengkapkan pandangan yang canggih, canggih.

Lena Dunham bercakap musim akhir ‘Girls’ (dan fluster Maria Shriver)

Feb.10.201706:27

Dalam imej kedua, Dunham memaparkan ekor kuda yang terputus, sambil menyatakan bahawa walaupun ekor kuda sendiri tidak cukup lama untuk memenuhi keperluan 10 inci untuk menderma, peminatnya pasti harus.

“Tidak menjadikannya untuk Kekunci Panjang Cinta tetapi jika anda sedang memikirkan potong dan mempunyai 10 ekor kuda poni saya menggesa anda ✂️,” dia memaparkan imej.

Dunham adalah yang terbaru dalam selebriti panjang Hollywood yang memilih untuk memotong rambut mereka untuk kelihatan baru.

Paling baru-baru ini, Katy Perry melepaskan rambut jet hitamnya memihak kepada seorang androgynous. memotong pixie berambut pirang. “Aliran unsur kelima,” dia memaparkan satu foto dirinya dengan wajahnya yang baru berdengung.

Dan pada tahun 2012, Miley Cyrus menjadi tajuk utama selepas dia menanggalkan imej puteri pop Disney sebelum ini untuk memotong pita blonde platinum edgier. Mari lihat siapa yang akan datang!