LeAnn Rimes: Psoriasis adalah ‘salah satu daripada rasa tidak puas hati saya’

LeAnn Rimes adalah superstar muzik negara yang telah mencatatkan rekod sejak dia berusia 13 tahun. Vokalis pembawa kuasa mencerminkan peningkatan dalam perhatiannya dan bagaimana dia mampu merangkul rasa tidak percaya dan memiliki kepercayaan diri mereka!

Leann Rimes: Kenapa saya suka kulit saya selepas mengalami psoriasis

06.06.201700:51

Salah satu rasa tidak puas saya adalah kulit saya. Saya telah mengalami psoriasis sejak saya berusia 2 tahun dan 80 peratus diliputi oleh masa saya berusia 6 tahun, jadi saya sentiasa berada dalam keadaan menutup segala-galanya sebagai kanak-kanak dan merasa tidak selesa.

BERKAITAN: LeAnn Rimes berkongsi foto pengunduran comel dari pita kasetnya yang pertama

Saya tidak menyedari betapa ia memberi kesan terhadap keyakinan diri saya dan sememangnya agak seperti perasaan seorang wanita.

LeAnn Rimes Bikini Body 2012
LeAnn Rimes tidak takut untuk melepaskan kulitnya selepas menguruskan psoriasisnya. Bauer-Griffin / Imej GC

Oleh itu, terdapat banyak gambar bikini saya sejak beberapa tahun yang lalu; Ini kerana saya akan pergi telanjang jika saya boleh kerana saya jelas dan semuanya baik!

Saya fikir muzik benar-benar adalah apa yang memberi saya keyakinan.

BERKAITAN: Ashley Graham: Apa yang saya beritahu diri saya di cermin untuk merasa yakin

Saya fikir saya sangat terputus dari badan saya jadi itulah satu cara saya boleh menyambung. Jadi saya fikir muzik telah menjadi perkara yang sangat penyembuhan bagi saya.

LeAnn Rimes In Concert
“Muzik … adalah tempat bagi saya untuk dapat melarikan diri dengan cara yang sama tetapi juga jenis keluar dari cengkerang saya.”Gilbert Carrasquillo / Getty Images

Saya tidak pernah fikir saya boleh pergi ke tempat di mana saya benar-benar dapat bersyukur atas setiap perkara yang berlaku dalam hidup saya … tetapi saya sekarang dan ia berasa benar-benar baik.

BERKAITAN: ‘Forever Country’ membawa penyanyi dari masa lalu dan sekarang untuk video epik

Ketika saya bertambah tua, saya telah belajar bagaimana menerima perkara-perkara yang mengganggu saya tentang diri saya sendiri dan benar-benar mula mencintai perkara-perkara itu. Mereka yang membuat saya, saya.

Nasihat saya kepada orang lain adalah untuk memilikinya. Mempunyai siapa diri anda, kerana terasa sangat baik apabila anda melakukannya.

Seperti diberitahu kepada Jordan Muto hari ini.

Tonton LeAnn Rimes melakukan ‘Long Live Love’ dari album terbaharu hidupnya HARI INI

03.03.201703:58