Lauren Scruggs menghilangkan prostesis pada rancangan Larry King: ‘Mari kita lakukan’

Lauren Scruggs, yang kehilangan matanya dan bahagian lengan kirinya dalam kemalangan kipas, baru-baru ini mengeluarkan lengan prostetiknya buat kali pertama di televisyen.

Wartawan fesyen dan blogger membuangnya pada mendesak Larry King semasa wawancara untuk pameran Ora TVnya, Larry King Now.

“Saya akan memakainya dengan lengan panjang,” kata Scruggs mengenai prostisnya. “Tetapi, ini salah satu rasa tidak percaya saya yang saya lakukan.”

Itulah ketika King, 83, menunjukkan bekas isteri Paul McCartney, Heather Mills, melepaskan kaki prostetiknya pada bekas pertunjukannya dan “menyerahkan saya kaki.”

Scruggs berkata suaminya, E! Berita utama Jason Kennedy, akan “cinta” baginya untuk melepaskan prostitinya di khalayak ramai.

“Suami saya akan menangis jika saya melakukannya,” katanya.

“Cobalah,” kata Raja, yang mana Scruggs saraf berkata, “Mari kita lakukan.”

Dia kemudian mengeluarkan prostisnya dan menunjukkan Raja di mana lengan kirinya berakhir. Dia kemudian menjelaskan bagaimana dia menggunakan pelantar khas untuk mengunci prostesisnya.

Lauren Scruggs Kennedy removed her prosthesis on air at the urging of television host Larry King.
Lauren Scruggs Kennedy membuang prostesisnya di udara atas desakan hos televisyen Larry King.Larry King Sekarang

“Sekarang apa yang tidak baik untuk mengambilnya? Saya membebaskan kamu, “kata Raja. “Tidak ada sebab untuk malu. Ia hidup dan anda banyak membantu apabila anda melakukannya. “

Scruggs menjadi tajuk utama pada tahun 2011 selepas dia secara tidak sengaja masuk ke kipas pesawat berputar, menyebabkan hilangnya mata kirinya dan bahagian lengan.

Selepas dia pergi pada acara King awal bulan ini, suami Scruggs mengambil ke media sosial dengan klip wawancara untuk menggambarkan masa pentingnya.

Lauren Scruggs Kennedy dalam bukunya, perkahwinannya

Mac.06.201504:27

“Jadi, saya telah menangis sepanjang hari ini dan saya mahu berkongsi dengan anda,” tulis Kennedy.

“Ini adalah langkah besar @laurenscruggs dan saya tahu ia akan menggalakkan sesiapa dalam keadaan yang sama yang mungkin takut.”

Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada Raja atas kebaikannya dan membantu menyebarkan karya yang dijalankan oleh organisasi amal isterinya, Yayasan Lauren Scruggs Kennedy.