‘Kuku molar’ adalah trend kuku baru menyeramkan yang mengambil alih Instagram

Seterusnya anda pergi ke salon kuku, ada bentuk baru yang anda boleh (tetapi mungkin tidak mahu) meminta selain persegi dan bulat.

Masukkan “kuku gambut,” akulah perkara mimpi buruk manikur.

Artis kuku Rusia Nail Sunny adalah dalang di sebalik karya seni yang agak menakutkan ini, dan menyiarkannya ke Instagram. Ia sememangnya menjadi virus kerana menjadi sama menyeramkan, menarik dan menakjubkan.

Untuk mencipta rupa, dia menggunakan berus untuk membentuk akrilik ke dalam bentuk gigi. Ia sebenarnya adalah proses yang sama yang biasanya digunakan dengan kuku akrilik, kecuali hakikat bahawa ia kelihatan seperti gigi bukan kuku. Jadi jenis yang sama, tetapi tidak selesa.

Trend kuku gila bukanlah sesuatu yang baru di media sosial dan, percaya atau tidak, kuku molar adalah pesalah yang paling teruk. Terdapat kuku berbulu, kuku gelembung dan banyak lagi, masing-masing yang kami tertanya-tanya, “Kenapa????????????

Menurut Rita Remark, pendidik utama Essie jenama kuku kuku, ia tidak kelihatan seperti ramai orang akan realistis mengunyah-untuk menjadikan kuku mereka menjadi gigi palsu.

“Pada pandangan saya, trend seperti ini hanya dimaksudkan untuk hiburan,” katanya. “Adakah saya mendapati mereka lucu? Sememangnya saya menghargai kemahiran yang diperlukan untuk membuat patung-patung kecil dan lukisan-lukisan yang digilap ini.

Media sosial telah membenarkan artis kuku untuk berkongsi karya mereka dengan khalayak yang lebih luas, Remark menjelaskan, dan banyak telah menggunakan platform untuk melenturkan otot kreatif mereka dengan cara yang sama sekali baru.

“Dalam mana-mana bentuk seni, orang akan mahu menolak medium dan melakukan perkara liar dan zany,” kata Remark. “Reka bentuk seperti ini tidak pernah dapat dipakai, tetapi mereka hebat untuk perbualan!”

Selamat untuk mengatakan bahawa kami tidak akan mengecilkan trend ini pada bila-bila masa tidak lama lagi, walaupun kemungkinan besar akan menghantui impian kami untuk sementara waktu.

Lihat trend kuku teratas untuk mencuba sekarang dengan GIF kuku A-Z kami.

Cara mengambil kuku gel di rumah

Februari.24.201702:28