Kendall Jenner telah jerawat di Golden Globes dan tidak peduli!

75th Annual Golden Globe Awards - Arrivals
Getty Images

Semasa menghadiri Golden Globes bukan pengalaman universal, kebanyakan kita boleh mengaitkan apa yang berlaku kepada Kendall Jenner malam Ahad.

Itu kerana sama ada ia adalah malam anugerah Hollywood yang besar atau hanya malam yang besar, jerawat yang tidak teratur tidak selalu dapat dielakkan.

Tetapi model dan “Menjaga Up with the Kardashians” bintang telah menyegarkan mengambil alih karpet merah baru-baru ini melihat: Breakouts tidak perlu menjadi masalah besar.

75th Annual Golden Globe Awards - Arrivals
Model Kendall Jenner menghadiri Anugerah Golden Globe Tahunan ke-75 di The Beverly Hilton Hotel pada 7 Januari 2018.WireImage

Jenner seolah-olah yakin kerana dia menimbulkan kamera pada acara glam sambil memakai gaun tulle yang mengagumkan oleh Giambattista Valli – dan jerawat yang kelihatan seperti sukan, seperti yang dilihat oleh para peminat di media sosial.

Seorang peminat khususnya gembira berusia 22 tahun itu kerana pendekatannya yang penuh inspirasi, tanpa rasa malu, dan malah memakainya dengan memakai jerawatnya hampir seperti aksesori.

“(S) merapatkan dan mencetuskan jerawat ketika kelihatan seperti bintang cantik adalah apa yang perlu dipahami oleh setiap gadis,” kata gadis muda tersebut..

Jenner melihat mesej sokongan dan memberi respons dengan inspirasi – dan diberi amaran, sedikit bersumpah – mesejnya sendiri untuk semua pengikutnya.

“Jangan sekali-kali membiarkan kamu berhenti!” dia menulis.

Ia semudah itu, tetapi ia mengambil Jenner beberapa saat untuk mencapai kesedaran itu sendiri.

‘Dr. Pimple Popper ‘membantu mitos berasingan daripada fakta mengenai jerawat

Jun.06.201704:13

Dalam catatan blog 2016, dia berkata jerawat pernah “benar-benar merosakkan harga diri saya.”

“Perlahan-lahan, saya sedang berusaha untuk tidak mengambil berat dan saya hanya berada di tempat yang lebih baik mengenainya sekarang bahawa saya lebih tua,” katanya. “Saya menyedari bahawa ini adalah sebahagian daripada kehidupan untuk sesetengah orang dan ia tidak menentukan siapa awak. “