Kecantikan Woosh Bobbie Thomas adalah memudahkan rutin solek anda

Editor gaya TODAY dan teman wanita profesional, Bobbie Thomas, adalah seorang wanita sibuk hari ini. Antara menjadi seorang ibu kepada Miles anaknya yang baru lahir dan memastikan kita up-to-date pada trend yang paling hangat dengan Bobbie’s Buzz, sukar untuk membayangkan dia mempunyai masa untuk banyak lagi – tetapi entah bagaimana dia melakukan!

Jaket kulit, solek padat (benar-benar): perkara-perkara kegemaran KLG dan Hoda

Oktober.26.201501:05

Untuk projek terbarunya, Thomas bekerja sama dengan sahabatnya, Andrea DeVos Abraham, untuk melancarkan garis kecantikan mereka sendiri yang dikenali sebagai Woosh, yang dijual di HSN.com bermula 29 Oktober.

https://www.instagram.com/p/8y3w-dgyW4

Thomas berkata dia dan Abraham akan duduk bercakap tentang segala-galanya dari wax bikini kepada trik alat solek selama bertahun-tahun. Dan selepas melakukan kira-kira 500 segmen selama 10 tahun yang lalu untuk HARI INI, dia menguji banyak produk. Walaupun kedua-duanya bersetuju bahawa ada begitu banyak idea yang hebat dan inovatif di pasaran, Thomas mendapati dirinya kesederhanaan ketika datang ke rutin hariannya. Abraham cepat-cepat berkata, “Kenapa kita tidak boleh melakukannya?” dan selebihnya adalah sejarah.

https://www.instagram.com/p/83tUTDko_P

“Terdapat banyak pilihan hebat di sana yang saya suka, tetapi saya ingin membawa perkara ke pasaran yang tidak wujud. Saya mahu mengisi lubang yang saya lihat hilang,” kata Thomas kepada TODAY.com.

Begitu banyak larut malam dan hujung minggu bekerja, Thomas dan kerja keras Abraham telah melunasi. Woosh akhirnya di sini!

“Ini nombor dua bayi dan nombor dua bayi telah bekerja lebih lama daripada bayi nombor satu, mungkin,” kata Thomas.

BERKAITAN: Bobbie’s Buzz: Keperluan untuk ibu baru yang bercahaya

Frustrasi dengan menghabiskan sebahagian besar waktunya untuk mencari produk dan bukannya meletakkannya, Thomas memutuskan untuk mengambil tusukan untuk menyelaraskan proses ini bukan hanya untuk dirinya sendiri, tetapi untuk wanita di seluruh dunia. Usaha beliau telah membuahkan hasil dengan “wajah lipat”, yang hanya menjadi salah satu perkara kegemaran Hoda, ketika dia berkongsi pada HARI INI hari Isnin.

Bobbie Thomas launches Woosh Beauty
Woosh Beauty

Tetapi apa yang menjadikan “wajah lipat” begitu hebat? Mungkin hakikat bahawa ia meletakkan keseluruhan rutin makeup anda menjadi satu palet mudah. Ya, anda membaca dengan betul! Ia termasuk empat bayang mata, dua concealers, dua blushes, dua serbuk campuran dan kemasan berkilat semua dalam satu pakej untuk $ 79.95. Palet datang dalam lima warna yang berbeza, jadi ia dapat memenuhi keperluan anda tidak kira warna kulit anda.

Thomas juga membantu proses permohonan. Setelah bertahun-tahun diminta untuk tips kecantikan pakar beliau (sekiranya anda tidak tahu, Thomas sentiasa melakukan solek sendiri pada HARI INI), dia memutuskan untuk menumpahkan rahsianya dengan arahan langkah demi langkah dalam palet.

Bagaimana dengan sempurna menggunakan solek anda dalam masa 5 minit atau kurang

Oktober.28.201500:59

“Saya mahu mengambil kerja meneka dan menakut-nakutkan alat solek. Ia benar-benar perlu bekerja untuk anda.” Thomas berkata, sambil menambah bahawa dia boleh melakukan soleknya dalam masa lima minit jika dia mempunyai produk yang betul di hadapannya.

BERKAITAN: Bobbie’s Buzz: Batang kecantikan yang cepat dan mudah untuk seorang gadis di mana sahaja

Dia juga mencipta set berus yang termasuk apa yang dia anggap perlu untuk beg solek setiap gadis. Bahagian yang terbaik ialah, setiap alat berfungsi dua kali ganda dengan reka bentuk dua hujung.

Bobbie Thomas launches Woosh Beauty
Bobbie Thomas

Dan dia tidak lupa tentang bibir dan mata, sama ada. Putarannya pada lip gloss termasuk aplikator berputar yang dipatenkan untuk memberikan liputan dan hadir dalam warna telanjang yang cantik supaya sesuai dengan apa jua keadaan. Untuk bulu mata, maskara fleksibel dan-keritingnya termasuk tongkat 2-dalam-1 dan perisai lashinya tidak lagi memalukan mascara lagi!

Bobbie Thomas launches Woosh Beauty
Woosh Beauty
Bobbie Thomas launches Woosh Beauty
Woosh Beauty

Walau bagaimanapun, ide Thomas yang paling inovatif hanya mungkin sistem solek mudah alih untuk $ 69,95. Ia adalah beg solek yang direka untuk kelihatan seperti beg tangan salib, tetapi ia lebih banyak lagi. Anda boleh menyimpan palet “lipat muka”, kit berus, cermin cahaya, lip gloss dan maskara semua dalam satu. Pada asasnya, anda akan dapat membuat solek pada dari mana-mana sahaja.

Seperti yang dikatakan Thomas dengan sempurna, bilik mandi dan kecantikan adalah dua perkataan yang tidak sepadan dengan satu sama lain, tetapi entah bagaimana. Nah, selepas bertahun-tahun memandu suaminya gila dengan sia-sia pergeseran, Thomas boleh melakukan soleknya dan mengemas semuanya dalam beberapa saat.

Bobbie Thomas launches Woosh Beauty
Woosh Beauty
Bobbie Thomas launches Woosh Beauty
Woosh Beauty

Harapan Bobbie dengan Woosh adalah bahawa wanita akan merasa diberi kuasa dengan solek mereka dan meninggalkan rumah yang terasa hebat setiap hari sejak proses mendapatkan glam dibuat begitu mudah.

BERKAITAN: Bobbie’s Buzz: Kenapa pembakar, plumping dan plopping adalah istilah kecantikan baru yang panas

Buzz Bobbie: Trend sejuk untuk kulit, bibir, rambut

05.05.201503:49