Katy Perry memberitahu Ellen DeGeneres sebab sebenar di belakang potongan rambut berambut perangnya

Katy Perry telah lama dikenali kerana cintanya berani ‘dos, pergi dari kunci si rambut panjang kepada gaya biru terang dan dari bob merah jambu yang menggeliat ke sorotan pelangi bergelombang.

Tetapi transformasi rambut paling baru di bintang pop itu mungkin hanya dia yang paling berani – dan bukan kerana warna berambut perang platinum. Ia hampir tidak ada panjangnya.

Dan sekarang dia mendedahkan sebab di belakangnya.

Semasa lawatan Selasa ke “The Ellen DeGeneres Show,” Perry menerangkan dengan jelas: “Saya masuk ke dalam hairstylist pada hari yang lain, dan saya suka, ‘Saya mahu Ellen.’ Dan saya mendapatnya! “

Menurut DeGeneres, itu bukan apa yang dia dapat.

Katy Perry and Ellen
Frazer Harrison, Kevin Winter / Getty Images

“Ia sebenarnya di luar Ellen,” kata tuan rumah itu. “Kamu pergi ke Ellen dan kamu lulus.”

Ini bukan kali pertama Perry telah membayangkan tentang inspirasi gaya yang berada di belakang pukulan buzz, tetapi kali terakhir dia bergurau memberi Guy Fieri mengangguk.

Walau bagaimanapun, kebenarannya tidak memimpin bintang Perry untuk potongan semasa. Itu semua tentang membuat yang terbaik dari keadaan yang buruk.

“Saya tidak tahu jika anda pernah dicelup rambut rambut anda – terlalu berambut perang,” katanya. “Kadang-kadang rambut anda jatuh apabila anda terlalu berambut perang, jadi … (ini adalah) cara saya mengendalikannya. Ini adalah destinasi yang saya jumpai.”

Dan dia gembira dia tiba di sana.

Katy Perry and Ellen DeGeneres
Michael Rozman / Warner Bros.

“Pada mulanya ia (tentang menyelamatkan rambut saya), dan kemudian saya seperti, ‘Oh, saya benar-benar berfikir alam semesta mempunyai rancangan untuk ini,'” tambah Perry. “Orang berkata, ‘Sekarang anda boleh melihat keindahan wajah anda.'”

34 foto

Tayangan slaid

35 gaya rambut pendek yang diilhamkan oleh dos selebriti

Mengambil inspirasi dari selebriti yang tahu bagaimana cara melukis gaya yang lebih pendek – tambah, dapatkan beberapa tip dan teknik gaya dari ahli rambut.

BERKAITAN

  • Katy Perry akan menjadi hakim atas kebangkitan ‘American Idol’

  • Kristen Stewart mendedahkan mengapa dia mencukur kepalanya: ‘Ini praktikal!’