Jennifer Lopez: Saya saiz 6 (kecuali saya makan terlalu banyak, maka saya adalah 8)

Jennifer Lopez dazzles in the April issue of the new Vogue digital edition, but she still has insecurities, just like the rest of us.
Jennifer Lopez mempesona dalam edisi edisi digital Vogue yang baru, tetapi dia masih mempunyai rasa tidak puas hati, sama seperti yang lain dari kami.Mert Alas dan Marcus Piggott / VOGUE / Hari ini

Dia mungkin menakjubkan dalam pereka pereka, tetapi Jennifer Lopez berkata dia sama seperti anda dan saya.

Nah, apabila ia berkaitan dengan isu-isu badan, sekurang-kurangnya.

“Saya bukan saiz 0 atau 2. Saya bukan 6 kaki tinggi seperti banyak model yang datang, dan saya seperti, ‘Wah, saya benar-benar pendek berbanding dengan model! ‘, “tuan rumah” American Idol “, 42, dalam wawancara dalam edisi digital majalah Vogue baru. “Saya seorang wanita biasa. Saya memakai saiz 6. Anda tahu, apabila saya makan sedikit terlalu banyak semasa cuti, mungkin saiz 8. Apabila saya berada dalam bentuk, mungkin saiz 4. “

Walaupun J.Lo mungkin mempunyai akses kepada jurulatih, pakar pemakanan, artis solek dan elf Hollywood lain yang ajaib yang lain kita lakukan tanpa, pandangannya seolah-olah tipikal dari apa yang kebanyakan wanita – terkenal atau tidak – pengalaman di depan cermin. Berat turun naik, dan selalunya dengannya, imej diri kita.

Ia mengingatkan saya tentang apa yang dikatakan oleh Lena Dunham, penulis dan bintang baru siri “Girls” HBO baru-baru ini dalam majalah April Marie Magazine: “Saya rasa selalu terdapat dua pilihan untuk wanita: Sama ada benar-benar yakin tentang non-nol anda badan dan berkata ‘Saya suka apa yang saya kelihatan dan ini adalah siapa saya,’ atau menjadi orang yang terobsesi dengan diet dan senaman dan menjaga tona.

“Apa yang lebih realistik kepada saya ialah beberapa hari saya bangun dan berfikir saya suka bagaimana saya melihat. Pada hari-hari yang lain, saya berkata, ‘Jika saya mempunyai kawalan diri yang sebenar, saya akan menjadi 10 pound lebih ringan.’ saya, apa yang dirasakan seorang gadis. “

The April edition of Vogue.
Edisi April Vogue.Vogue / Today

Bagaimanakah seseorang berhadapan dengan ke belakang dan kelabu antara cinta dan benci badan seseorang? J.Lo mempunyai pendekatan unorthodox – bling. Dia memakai cincin berlian di jarinya yang bersuara (bersedia untuk ini?) “I LOVE ME,” dan ya, dia mengenali betapa sombong dan “Toddler & Tiaras” yang dapat dilihat.

“Itu mungkin terdengar sombong,” kata pelaku baru yang bercerai itu, “tetapi tidak. Jika anda tidak menyukai diri anda, anda tidak boleh mengasihi orang lain. Dan saya fikir sebagai wanita kita benar-benar lupa. Apa yang kita mahukan adalah untuk menjadi gembira, merasa aman, merasa perlu difahami. Tetapi anda tidak boleh mencari orang lain untuk berbuat demikian untuk anda. Anda memikirkannya. Oh, ya, sudah tentu saya peduli dengan diri saya sendiri. Sudah tentu saya mempunyai harga diri yang baik. Tetapi apabila anda benar-benar melihat dengan baik, anda tidak merawat diri anda seperti seseorang yang melakukannya. Dan apabila anda membiarkan orang merawat anda dengan cara yang anda tidak mahu dirawat, itu bukan kesalahan mereka. Ia adalah milik anda.”

Setuju, seseorang tidak boleh berdebat dengan falsafah J.Lo. (Adakah ini yang paling mudah didekati dia pernah dibunyikan?) Dan sekiranya ia adalah jalur berlian, perbualan pep, LBD atau semangkuk makaroni dan keju, itu bukan idea yang buruk untuk menyimpan sesuatu di tangan untuk mengingatkan diri anda bahawa anda bernilai cinta. Dan kita semua mempunyai hari yang buruk.

Sekarang di manakah saya mendapat cincin …?

Rina Raphael adalah editor TODAY.com yang mengalami masalah imej badan setiap kali dia melihat tarian J.Lo dalam sebuah Fiat komersial.

Lebih dalam Pandang:

Bushy adalah yang terbaik: Kening yang tebal membuat kemunculan semula

Royal faux pas? Camilla dons perhiasan Diana

Wanita pertama tersentak di safir dan teal di majlis makan malam negeri