Jangan berikan kami bibir: Tom Selleck dan kumisnya masih sempurna

Seperti yang kita tergelincir jatuh dan bergerak lebih dekat ke Movember – masa yang dibuat tahun di mana dudes tumbuh rambut muka berminyak selama empat minggu – mari kita berhenti untuk menghargai Tom Selleck dan kumis paling ikonik semua.

Gambar: Tom Selleck
Tom Selleck dalam majalah GQ edisi Oktober.Sebastian Kim / Hari ini

Bintang TV legenda adalah sebahagian daripada Terbitan Umur pertama majalah GQ, yang meraikan orang-orang yang kelihatan hebat pada usia apa-apa. Selleck, Clive Owen, Blake Griffin, Chadwick Boseman, dan Norman Reedus disuarakan tentang “menjadi tua, kekal muda, kelihatan tajam, dan hidup dengan baik.”

Gambar: Tom Selleck
Tom Selleck pada “Magnum, P.I.” pada tahun 1980.Hari ini

Bagi Selleck, yang akan menjadi 70 pada bulan Januari, kumis selalu menjadi titik bercakap. Seperti yang dijelaskan oleh GQ, perkara itu tetap berkuasa, sama seperti pelakon itu sendiri, yang memenangi kita pada tahun 80-an dengan peranannya membintangi “Magnum, P.I.” dan masih membantunya di drama polis CBS “Blue Bloods.”

Perlukan peringatan yang lembut tentang betapa kuatnya permainan ‘stache’ Selleck selepas semua tahun ini? Justin Bieber memberikan bukti musim panas ini tentang apa yang dilihat sebaliknya.  

View this post on Instagram

Beard game strong lol

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

Berikut adalah lebih banyak jualan pendek di Selleck dari GQ:

  • Dia tidak mempunyai julukan untuk kumisnya, tidak keberatan menjadi “godfather” rupa, dan nasihatnya yang terbaik untuk sesiapa sahaja yang ingin mengembangkannya adalah “melalui masa akil baligh.”
  • Setakat lelaki mempunyai pembedahan plastik, dia mengatakan bahawa dia tidak pernah melakukannya. “Saya tidak dapat melihat cara saya melihat 20 tahun yang lalu, dan saya tidak mahu pakar bedah cuba membuat saya kelihatan seperti itu.”
  • Pada “Blue Bloods” dia memainkan keluarga patriark, dan dia berkata, “Ini satu peluang yang jarang berlaku untuk menunjukkan contoh positif.” Itulah bukan sesuatu yang dia melihat banyak di sekitar dail TV. “Saya tidak percaya bermain watak-watak yang tidak cacat, dia mempunyai masalah, tetapi pada masa yang sama, kebanyakan ayah di TV adalah idiot.” Homer Simpson adalah seorang idiot.

Ikuti Kurt Schlosser di Google+